Avatar billede Jensdavid Nybegynder
09. juli 2012 - 19:45 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Bedste brug af MacBook Pro 13" (midt 2011)

Hej
Jeg har en søster der har en bærbar fra Asus, hvis batteri simpelthen er blevet slidt op i løbet af 6 mdr. Hun har af denne bitre erfaring været inde og læse lidt om brug af batteri i forhold til at få det til at få længst levetid, og derved erfaret at du skal behandle batteriet forskelligt i forhold til batteritype. Fx skal man tilsyneladende ikke lade batteriet løbe helt tørt før man oplader det, som jeg fx troede.
Kort og godt: hvad er den bedste behandling jeg kan give mit batteri i min MacBook Pro hvis det så længe som muligt skal kunne have en lang levetid? Tips og tricks :)
På forhånd tak.
Avatar billede thill Nybegynder
09. juli 2012 - 21:51 #1
Googlede: apple batterier bærbare computere
http://www.apple.com/dk/batteries/notebooks.html
Avatar billede Jensdavid Nybegynder
09. juli 2012 - 22:08 #2
Hmm. Vil gerne give point men er der nogen der ved lidt mere præcist om der er en bestemt procentsats hvor man skal sætte computeren til at lade igen. Synes det er lidt uklart hvad det betyder at man skal "holde batteriet i gang".
Avatar billede Jensdavid Nybegynder
18. oktober 2012 - 20:40 #3
Tak