Avatar billede berner5300 Nybegynder
05. juli 2012 - 18:24 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Trådløs Xbox 360 kontroller

Jeg ved ikke helt om det er et forkert sted jeg skriver dette, men jeg gør et forsøg

Jeg vil gerne købe en Xbox 360 kontroller, så jeg kan spille på min MacBook, via BootCamp/Windows7.
Spørgsmålet er bare om jeg bare kan købe en, også spille med det samme, eller skal der et adapter eller noget andet til?
Avatar billede swiatecki Novice
05. juli 2012 - 22:57 #1
Hvis den er trådløs skal du bruge en adapter. HVis den er kablet er det bare direkte i USB porten
Avatar billede berner5300 Nybegynder
06. juli 2012 - 01:31 #2
Har du et link til sådan en?
Og skal jeg bruge noget software i windows og mac?