Avatar billede NicklasMF Nybegynder
05. juli 2012 - 14:32 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Pludselig nedlukning af pc

Min stationære pc er begyndt at lukke ned uden varsel.
Det hændte første gang for nogle uger siden, da jeg prøvede at installere Diablo 3. Under installationen lukker den ned. Da jeg tænder den, starter den op som normalt. Jeg prøvede at installere spillet 4 gange, hvor den hver gang under installationen lukker ned.  (jeg opgav at installere det)

Nu lukkede den så ned igen. Denne gang mens jeg spiller Starcraft 2. Jeg har spillet spillet før uden problemer. Jeg fjernede computeren fra væggen og satte en blæser op foran, men igen lukker den ned, da jeg er kommet igang.

Computeren er en Acer og er fem år gammel. Det er nok et vink til en ny pc, men det bliver ikke lige pt.
Hvad kan jeg gøre?
Avatar billede Slettet bruger
05. juli 2012 - 15:28 #1
prøv her først om du i det hele taget kan spille det

http://www.systemrequirementslab.com/cyri/intro.aspx

m.v.h
Avatar billede NicklasMF Nybegynder
05. juli 2012 - 16:12 #2
Jep, den går igennem på alle punkter
Avatar billede Slettet bruger
05. juli 2012 - 16:40 #3
ofte skyldes nedlukninger enten ram fejl eller varme

da din har kørt længe skyldes det muligvis ikke ram

hent programmet siw freeware version hvia linken skulle være forkert og se under sensors hvad dine temps ligger på efter et stykke tid

http://siw.en.softonic.com/

når det er udelukket opdater dine directx

http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=35

m.v.h
05. juli 2012 - 22:18 #4
Avatar billede Gry_n1979 Nybegynder
14. juli 2012 - 12:36 #5
Hej

Jeg har det samme problem, med at min pc lukker ned, når jeg spiller Diablo 3. Jeg har installeret Siw som treatmenice foreslår, og så vidt jeg kan se under sensors, blev min computer for varm.

Spørgsmålet er så, hvordan jeg løser det. Er der en måde jeg kan sætte hastigheden på nedkølingen op eller?

Håber, at der er nogen, som kan hjælpe.
Avatar billede Slettet bruger
14. juli 2012 - 15:27 #6
jamen det var meningen du skulle kopiere dine temps herind

eller ved vi ikke hvor det er den bliver for varm

m.v.h
Avatar billede Gry_n1979 Nybegynder
14. juli 2012 - 17:26 #7
Ah ok, jeg har skrevet det op her, som jeg kan se. Jeg har angivet det hele i Celcius:

ACPI; Temperatur: TZS0 = 74 grader C og TZS1 = 75 C.

Intel mobile core 2 duo T6400; core#0 =87 C og core#2 = 87 C

Nvidia GeForce G 105M; GPU core =82 C.

WDC WD50 assembly = 51 C.

Er det brugbart?
Avatar billede NicklasMF Nybegynder
18. november 2012 - 01:10 #8
Problemet var muligvis, at den blev for varm.
Har købt en ny pc - problem solved
Avatar billede Slettet bruger
18. november 2012 - 07:46 #9
det var jo det jeg skrev - tak for hjælpen ??????????????????