Avatar billede protoz Nybegynder
05. juli 2012 - 09:52 Der er 5 kommentarer

Java fungere ikke længere

Det startede med at der var en opdatering til mit java forleden.

Jeg valgt at opdatere og derefter genstarte.
Efter computeren er genstartet prøver at gå ind på min netbank.

Men login vinduet på min netbank, der bruger java, står bare og loader og loader og loader i en evighed hvor den endelig kommer op med en eller anden fejl.

Genstarter min computer igen, og så kommer denne fejl besked frem på skærmen ( og den kommer stadig efter hvert system boot )

link til screenshot af fejlmeddelelse:

http://i46.tinypic.com/24xktfr.png

Jeg kører Windows 7 Enterprise 64 bit.

Har prøvet at af-installere java fra kontrol panelet, men
fejlen kommer stadig frem.

Nogen ideer?

Tak
Avatar billede Wally1973 Praktikant
05. juli 2012 - 10:02 #1
Hop ind på www.znn.dk og hent 64bit versionen af Java.
Den burde også indeholde en 32bit.
Du kan samme sted også se om Java virker, da der burde komme et billede af en lille gul sportsvogn, samt noget info om din java versione.
Avatar billede cyberspace Nybegynder
05. juli 2012 - 10:47 #2
jeg har oplevet noget lign. og her var løsningen at afinstallere alt java og så installere igen
Avatar billede thov Forsker
05. juli 2012 - 12:27 #3
Har også set samme fejl.
Eneste løsning var restore til fabriksindstillingen (og 64 Windows opdateringer) - øv :-(
Avatar billede protoz Nybegynder
05. juli 2012 - 18:52 #4
dette har jeg også selv prøvet, men uden held desværre.
Avatar billede cyberspace Nybegynder
17. juli 2012 - 10:08 #5
Prøv en anden internet browser