Avatar billede otzen Nybegynder
04. juli 2012 - 23:14 Der er 9 kommentarer

sikkerhedskopier bliver lagt i : programmer og funktioner,

en ven har et problem: PC`en er blevet meget langsom hen ad vejen og hvis man kigger i Programmer og funktioner ligger rigtig mange sikkerhedskopier nederst,det gør der ikke på min. vennen har kun et C drev,er det et problem eller er det indstillingen det er galt med.
04. juli 2012 - 23:21 #1
Velkommen til E. ...

Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede otzen Nybegynder
04. juli 2012 - 23:42 #2
windows XP
Avatar billede Wally1973 Praktikant
04. juli 2012 - 23:43 #3
Hvad hedder de sikkerkopier helt nøjagtigt i den liste?
Avatar billede vejmand Juniormester
05. juli 2012 - 02:29 #4
Hmm, er det ikke bare din vens er sat op til at vise opdateringer, og det er din ikke?
Avatar billede otzen Nybegynder
05. juli 2012 - 14:32 #5
jeg kommer lige tilbage.
Avatar billede vejmand Juniormester
05. juli 2012 - 15:02 #6
otzen >> Husk at sende egne indlæg som kommentar, og ikke som svar.
Svar er til pointgivning, som tak for hjælpen.  :-)
Avatar billede otzen Nybegynder
05. juli 2012 - 16:04 #7
der ligger nogle
sikkerhedsopdatering til windows internet explore 8 (xxxxxxxx)
ca. 25 stk.

og:
ca. 200 gange sikkerhedsopdatering til windows XP (xxxxxxx)

og lidt andre. bl.a hoyfix for win. og mediaplayer.
Avatar billede otzen Nybegynder
05. juli 2012 - 16:07 #8
hej vejmand så det først nu, skal nok huske at spørge via Kommentar. sorry.
Avatar billede vejmand Juniormester
05. juli 2012 - 16:12 #9
Igen, er det ikke bare din vens er sat op til at vise opdateringer?

- Åbn Kontrolpanel
- Åbn Tilføj eller fjern programmer i Kontrolpanel
- På toppen af ​​Tilføj eller fjern programmer vinduet, skal du kontrollere "Vis opdateringer".