Avatar billede jonashj Nybegynder
04. juli 2012 - 19:37 Der er 1 kommentar

Rette til og kompilere java program!

Hej!

Jeg er i den (u)heldige situation, at et stykke software jeg brugte førhen, er blevet opensource. I samme forbindelse, ydes der ikke support på det længere, og jeg sidder derfor med et styk kode på et helt program.

Jeg tror, det er forholdsvis simpelt, men grundet min uvidenhed, skal jeg ikke kunne love det.

Det, der skal rettes til, vil være at fjerne "bruger-delen". Altså, førhen betalte man for det og man skulle have en bruger - jeg ønsker, at man bare åbner programmet og så virker det uden at skulle logge på eller lignende.

Jeg tror selv, det er en smal sag for en java-haj. Håber nogen har mod på det!
Avatar billede Broxigar Praktikant
25. august 2012 - 21:14 #1
Hej Jonashj,

Kan du ikke linke til programmet nu hvor det er blevet open source, så man kan have et kig på koden?