Avatar billede insanitygaming Nybegynder
03. juli 2012 - 18:38 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

søger hjælp til pc valg

Hej folkens :)
Jeg mangler en ordentlig pc til noget seriøst gaming, men har ikke den fjerneste ide om hvad man skal gå efter :)
Søger en pc der kan trække spil som Diablo 3, Skyrim, WoW og GW 2 på en forholdsvis tilfredsstillende grafik

Tror i at i kan hjælpe en noob som mig? :D
Avatar billede Wally1973 Praktikant
03. juli 2012 - 19:43 #1
Jeg vil ikke komme med et specifikt forslag, men bare tilråde dig til at købe en stationær.
Du får langt mere ydelse for pengene og en stationær har også bedre mulighed for opgraderinger når disse bliver påkrævet.

Der er nogen der prøver at sælge gamer bærbare, men det er ikke gode gamer maskiner. Det er bare i toppen af hvad der er muligt med bærbare. Sammenligner man dem med gamer stationære, så vil de alle ligge klart i bunden af skalaen og til en meget højere pris.
Avatar billede tiger_dk Mester
03. juli 2012 - 20:14 #2
Dem her www.sharkgaming.dk , de har virkelig nogen gamingmaskiner der sparker røv. Har selv en derfra !
Avatar billede insanitygaming Nybegynder
03. juli 2012 - 20:30 #3
siger mange tak, har kikket på noget af det de tilbyder og det ser mægtig godt ud :)
Avatar billede tiger_dk Mester
03. juli 2012 - 22:07 #4
velbekomme, nu ligger jeg et svar også skal du selv afslå, da det er dig der har stillet spørgsmålet
Avatar billede robertlu Nybegynder
05. juli 2012 - 01:17 #5
du skal holde dig fra www.sharkgaming.dk det vil være beder at samle en selv eller få en anden til det for dig du for meget mere for penge
Avatar billede tiger_dk Mester
05. juli 2012 - 18:04 #6
robertlu - hvad er det for noget pis at fyre af, har du prøvet at handle der ??
Avatar billede tiger_dk Mester
06. juli 2012 - 18:24 #7
har du betemt, hvad det være så skal være !

Mhs. til robertlu's indlæg i #5 , så skal du ikke lytte til vedkommenede, jeg ved ikke hvor vedkommened har de beskyldninger fra !

Jeg har en som sagt en maskine derfra, de er skide flinke at snakke med og har en kanon support. F.eks, da jeg fik min, fik jeg nogle større ram i der var beregnet pga. dem der skulle være været i makinen, havde de ikke var flere af på lager, så der skulle bestilles nogen hjem. Så for ventetiden, fik jeg nogle større ram i, som en slags kompenation og for samme pris, og sde kostede endda del mere ! God service, siger jeg hverfalde !!