Avatar billede tiger_dk Mester
03. juli 2012 - 17:30 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Netværksharddisk, men hvorfor en ?

Hej

Jeg er ved at overveje mig, at anskaffe mig en netværkshaddisk, men det så er lige hvad mærke, det så skal være ? Hvad er det bedst på markede lige nu !

Jeg kunne forstille mig, at den skulle være på 1 TB i kapacitet !

Pris max. 1000 !

Mvh
tiger_dk
Avatar billede tiger_dk Mester
03. juli 2012 - 20:24 #1
Siden der ikke er nogen der svare, på inlæget kan betyde to ting, enten pga. af ferietid eller at det er en forkert kategori, det er oprettet i !

Jeg lukker her og tage pointene med over til spørgsmålet det andet sted !

http://www.eksperten.dk/spm/965532
Avatar billede der_kommandant Praktikant
04. juli 2012 - 08:18 #2
> Tiger_dk
Det er ikke lang tid vi får til at svare.... ;-)

Efter min mening får du ikke noget ordentligt grej til en tusse. Jeg ville give det dobbelte, og anskaffe mig en Synology DS-212j. Det er en rigtig fin maskine med mange muligheder. Jeg har haft Synology i snart 6 år, og det virker upåklageligt, samtidig med at der regelmæssigt kommer nye firmware opdateringer med nye muligheder.
Avatar billede tiger_dk Mester
04. juli 2012 - 09:50 #3
Det var bare mig der var for hurtig ude, jeg tror det var pga. af feritid, og at der nok ikke var så mange til rådigehd lige pt. men tak for dit svar indtil vidre !

Hvis du vil have point, kan du ligge et svar den anden tråd !
Avatar billede tiger_dk Mester
04. juli 2012 - 09:59 #4
Sådan en NAS, består den af to harddisk, eller hvorddan foregår det ?
Avatar billede tiger_dk Mester
05. juli 2012 - 23:53 #5
Hvordan virker den ?