Avatar billede akilleuz Nybegynder
02. juli 2012 - 11:45 Der er 3 kommentarer

Excel iPhone Dropbox?

Hej,

Jeg søger et Iphone app der kan redigere simple regnark, og kan snakke sammen med dropbox.

Jeg har prøvet at google rundt men kan kun finde nogle app der koster, vil gerne finde et der er gratis, da jeg ikke skal bruge nogle fancy funktioner, kun taste lidt tal ind ;-)

Jeg har fundet et til iPad CloudOn, hvis der er nogle der står og mangler sådan et.

Tak
Avatar billede venturer Nybegynder
02. juli 2012 - 12:53 #1
Prøv at se om "Documents Free" (udgivet af Savy Soda) er noget du kan bruge.

/Venturer
Avatar billede akilleuz Nybegynder
02. juli 2012 - 15:29 #2
Det virker desværre ikke med dropbox, ellers kan det, det jeg søger :)
Avatar billede venturer Nybegynder
03. juli 2012 - 10:54 #3
Der er en betalingsudgave til 6,-.
Måske den kan? Du skal være sikker på at programmet understøtter "åbn med..." funktionen der blev introduceret for et par iOS versioner siden. Det er den funktion der tillader at ét program sender et dokument/fil til et andet.

/Venturer