Avatar billede chres Novice
29. juni 2012 - 09:53 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Fejl fra Microsoft Security Essentials ved opstart af win 7

Jeg får følgende fejl fra MSE ved opstart af win 7:
An error has occured in the program. Try to open it again. If this problem continues, you'll need to reinstall MSE from the Microsoft Download Center. Error code: 0x8007064e

Når jeg vil geninstallere MSE får jeg at vide at programmet først skal afistalleres, og listen "fjern programmer" åbner. Problemet er at MSE ikke er på listen.
What to do?
Avatar billede chres Novice
29. juni 2012 - 09:55 #1
OS: win 7, 64 bit
Avatar billede DonSkoD Juniormester
29. juni 2012 - 09:56 #2
Tjek det link her: http://support.microsoft.com/kb/2435760

Hvis det ikke virker, så prøv at downloade enten "Revo Uninstaller" eller "iobit Uninstaller", og se om de kan finde den. Bare søg efter programmerne på google.
Avatar billede chres Novice
13. november 2012 - 07:23 #4
En ven fik løst problemet, men ved ikke hvad præcist der gjorde det.