Avatar billede simondetklogehoved Nybegynder
27. juni 2012 - 10:56 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Er Bluetooth standard på computere? Hvor finder jeg ud af om min computer har det? (3 år gammel toshiba)

Hej, jeg føler mig utroligt dum, men kan simpelthen ikke finde ud af, om min computer kan køre følgende headset, uden at jeg har lagt noget til standarden: http://www.kinapriser.dk/index.php/ah5-bluetooth-headset.html

Min computer er en: "Toshiba Satellite L500-13P"
Hvordan finder jeg ud af om headsettet kan bruges før jeg køber det?
Avatar billede pstidsen Novice
27. juni 2012 - 11:04 #1
Der er ikke Bluetooth i din pc, men du kan købe en dongle (mikro USB stik) der giver din pc Bluetooth.
Avatar billede claes57 Ekspert
27. juni 2012 - 11:40 #2
så du skal have en http://www.kinapriser.dk/index.php/bluetooth-usb-adapter-dongle-100m-interval-downloads.html med, når/hvis du bestiller headsettet.
Avatar billede simondetklogehoved Nybegynder
27. juni 2012 - 12:59 #3
Okay mange tak... Troede bare det var en form for program der lagde :D Hvis i lige smider en kommentar hver som svar, skal jeg nok belønne jer begge :D - Går alligevel ikke op i det point-hejs og 2 hurtige svar fortjener belønning :D
Avatar billede pstidsen Novice
27. juni 2012 - 13:04 #4
Svar - vent på at Claes lægger Svar.. ;-)
Avatar billede claes57 Ekspert
27. juni 2012 - 13:31 #5
bare hold mig ude...
Avatar billede simondetklogehoved Nybegynder
27. juni 2012 - 13:47 #6
Iorden pstidsen har fået point... Tak Claes også :D