Avatar billede domaz Nybegynder
08. august 2001 - 18:23 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Netværk i Win2k!!

Hej Eksperter..

Jeg har lavet netværk, vi kan godt finde hinaden over netværket (KUN ved hjælp af \"Søg efter computer\")
Hvordan får jeg den til at vise den i hele netværket??

Og jeg kan ikke gå på nettet på den anden comp, hvordan gør jeg så man kan det??

----STOFANET----

Dett er et lille side spørgsmål til noget om Stofanet..

Når jeg bruger deres nye Signon side, så gemmer den ikke passwordet og brugernavn, så skal jeg klikke det frem, og den startet på en side som hedder : http://signon.stofanet.dk/signon.php

Men steden for at skrive koden og brugernavnet, skriver den dette:

--------------------------------------------------------------------------------
Fejl: Du kan ikke logge på StofaNet, fordi der opstod en uventet fejl. Prøv igen om lidt, eller kontakt StofaNet support hvis problemet fortsætter.

Fejlkode: Invalid argument

Hvis jeg så klikker tilbage, så kommer siden, men stadig uden Kode og brugernavn...

PLEASE hjælp...!!
Avatar billede noerrevang Nybegynder
09. august 2001 - 16:17 #1
Du skal sørge for at installer netbeui protokolden. Det er den der styre mappen med netværkssteder. Derudover skal du sikre dig at I er I den samme workgroup/domain. Det plejer at virke.
Avatar billede domaz Nybegynder
09. august 2001 - 16:44 #2
Okay, jeg har prøvet, men det virkede ikke...
Jeg har bare lagt WinME på den ene, det virkede..

Så jeg snupper mine points igen...

Ellers tak for svaret, men det virkede ikk... :(