Avatar billede pkpedersen1963 Nybegynder
26. juni 2012 - 13:25 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Spær programmer m.m

Hej.

Vores venner, hendes mand har udviklet demens, men er stadig hjemme, jeg vil gerne vide hvordan man lukker af for internet Explorer.

De bruger kun IE, grunden til at der skal lukkes af er at manden bestiller varer fra alle de reklamer der findes, som der skal betales for, hvordan hjælper vi hustruen.

De har kun en stationær maskine stående.

Jeg tænker på om hvordan man lukker af for IE med password, så der kun er åbent når hun er ved siden af manden.

Det skal være en effektiv og nem måde

Nogen der kan hjælpe. ???
Avatar billede cyberspace Nybegynder
26. juni 2012 - 13:42 #1
Avatar billede kjeldsted Novice
26. juni 2012 - 14:04 #2
#1:
Men, altså. Men denne metode kan man jo bare navigere frem til nærmeste genvej til at åbne IE og så vil den åbne. Den spørger jo så kun om password hvis du går via, .bat filen.
Avatar billede pkpedersen1963 Nybegynder
26. juni 2012 - 14:09 #3
Ja, IE skal helt låses og kun åbnes med password.
Avatar billede michael_stim Ekspert
26. juni 2012 - 14:56 #4
Nu har jeg ikke lige sat mig ind i hvor sikkert det er, men det kan du selv gøre ;o)

http://www.ehow.com/video_4982908_passwordprotect-internet-explorer.html
Avatar billede michael_stim Ekspert
26. juni 2012 - 15:00 #5
Og på dansk:

Funktioner->Internetindstillinger->Fanebladet Indhold->Knappen Aktiver under Klassifikationsfilter->fanebladet Generelt
Avatar billede pkpedersen1963 Nybegynder
15. oktober 2012 - 22:02 #6
Michael_Stim.

Lig lige et svar til point
Avatar billede michael_stim Ekspert
16. oktober 2012 - 09:50 #7
Ellers tak, samler ikke på point, Læg selv et svar og accepter dit eget svar, så spørgsmålet bliver lukket.
Avatar billede pkpedersen1963 Nybegynder
14. juni 2015 - 00:58 #8
Ok