Avatar billede clha Nybegynder
25. juni 2012 - 00:35 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Besvær med Lexmark driver

Bruger IBM Thinkpad T42, Windows XP.

Vil gerne forbinde til Lexmark X2350 scanner-printer. Skal kun bruge scanneren.

Har downloadet filerne

c:\Lexmark\lxk2300\drivers\scanX64\lxcg.cat

fra nettet.

Efter installationen svarer systemet "Not 64" eller lignende.

men printeren eller computeren kan ikke finde filerne.
Avatar billede Poko1 Ekspert
25. juni 2012 - 07:45 #1
Avatar billede ole_madsen Ekspert
25. juni 2012 - 12:40 #2
Poko1-> Scanneproblemer... ikke printe...

Clha-> Stien til de hentede driverfiler, fortæller mig at du har hentet 64 bit versionen (x64).

Den gamle maskine du har, kører med garanti "kun" 32 bit - det er fortsat det mest almindelige hos private.

Så hent driveren igen - men sørg for at det er 32bit driveren, og ikke noget med 64...
Avatar billede clha Nybegynder
29. juli 2012 - 10:19 #3
Tak for info. Jeg arbejder videre med oplysningerne.
Giv svar.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
19. august 2012 - 21:33 #4
Her er svar fra mig, hvis det var mig du mente...
Avatar billede Poko1 Ekspert
20. august 2012 - 12:49 #5
Poko1-> Scanneproblemer... ikke printe...

Nu ligger landet jo sådan  at jeg er i besiddelse af denne printer og at skanneren jo ikke virker hvis jeg ikke installerer den komplette driver!
ikke fordi det drejede sig om point jeg samler ikke Meeeen`???
Avatar billede ole_madsen Ekspert
20. august 2012 - 22:05 #6
Men universaldriveren indeholder ikke scannersoftwaren - kun print og fax. Så er resultatet vel givet på forhånd?