Avatar billede oppes Seniormester
23. juni 2012 - 18:24 Der er 29 kommentarer og
1 løsning

ipad

har ipad den ny- som er snart så mange apps at jeg vil slette nogle af dem som jeg ikke bruger. men ved ikke hvordan. ?
Avatar billede deadman Nybegynder
23. juni 2012 - 18:27 #1
Avatar billede oppes Seniormester
23. juni 2012 - 18:47 #2
knappen hjem? hvor gemmer den sig?
Avatar billede kjeldsted Novice
23. juni 2012 - 18:59 #3
#2: Nærmest den eneste knap der findes på iPad'en ;)
Den store runden i bunden. Den er ikke til at tage fejl af.
Avatar billede oppes Seniormester
23. juni 2012 - 19:00 #4
så som jeg tror at det skulle komme en lille x i hjørnet af appen når maden vibrerer men der kommer ikke noget x på mine apper selv om jeg holder fingeren på appen lang tid?
Avatar billede Slettet bruger
23. juni 2012 - 19:01 #5
Du trykker på indstillinger (ikonet som ligner et tandhjul)
I venstre side står der "Generelt" tryk der og gå ind, til højre, ved "Brug" Der kan du se alle programmerne. Tryk på dem du vil af med, så dukker der en rød linje op hvor der står slet.
Avatar billede oppes Seniormester
23. juni 2012 - 19:01 #6
Ja det er sivet ind med den hjem knap men tak ligevel.
Avatar billede oppes Seniormester
23. juni 2012 - 19:08 #7
kortoggodt- der kommer ikke nogen rød linje op og der står ikke noget med slet når jeg trykker på programmet der så kommer en ny side som der står -dokumenter og data-
Avatar billede pstidsen Novice
23. juni 2012 - 19:20 #8
Det nemmeste er bare at trykke på en app og blive ved til de bevæger sig lidt og der kommer krydser ved dem alle. Så er de nemme at slette.
Avatar billede oppes Seniormester
23. juni 2012 - 19:22 #9
Men der kommer ikke nogen x de vibrerer godt men"..........
Avatar billede pstidsen Novice
23. juni 2012 - 19:25 #10
Du kan jo ikke slette forudinstallerede apps (såsom Safari, Mail og AppStore).
Avatar billede Slettet bruger
23. juni 2012 - 19:31 #11
#7 Jeg sidder her med en iPad (3) så derfor jo, hvis du gør som beskrevet. Du må have gjort noget forkert.
Avatar billede Slettet bruger
23. juni 2012 - 19:36 #12
Avatar billede Slettet bruger
23. juni 2012 - 19:37 #13
Avatar billede oppes Seniormester
23. juni 2012 - 20:16 #14
ja du kommer med en anden link men alt er på engelsk men hvad kan der vare galt med at appen vibrerer men der kommer ikke nogen x som beskrevet tidligere.
Avatar billede Slettet bruger
23. juni 2012 - 20:30 #15
Jeg kan ikke efterprøve da jeg ikke vil af med det jeg har. Men jeg TROR det foregår på den måde, efter linket. Man trykker på et ikon til det vibrerer, derefter trækker man det hen til iTune. Så ligger det der ved siden af iTune ikonet. Så trykker man på hjem. i siden, og så er den vel væk?
Men jeg forstår ikke dit problem med min anvisning i #5 Du skriver du har den nye iPad, det har jeg også, så de må fungere ens.
Avatar billede oppes Seniormester
23. juni 2012 - 20:42 #16
ja jeg har den ny "ipad 3" hvor længe skal man trykke med fingeren på appen eller kommer den der x med det samme som appen begynder at vibrere ?
Avatar billede oppes Seniormester
23. juni 2012 - 20:44 #17
no , du mener det med tandhjulen jeg forstår det heller ikke har gjort som du sa men........
Avatar billede Slettet bruger
23. juni 2012 - 20:58 #18
Der er ikke noget X. Nu har jeg prøvet at fjerne "Noter" og det er som jeg formodede. Man trykker bare på et ikon til det vibrerer. Så trækker man det hen på iTune ikonet og slipper. Så kan man se det ligger i iTunes, og så trykker man på "Hjem" ude i siden, og ikonet er væk fra iPad.
Avatar billede deadman Nybegynder
23. juni 2012 - 21:00 #19
Avatar billede oppes Seniormester
23. juni 2012 - 21:14 #20
deadman-  jeg kan godt se at det virker på videoen men ikke på min ipad- appene vibrerer men der er ikke noget X på som man kan trykke ligesom i videoen.
Avatar billede Slettet bruger
23. juni 2012 - 21:15 #21
NB. Jeg tog fejl med #16. Ikonerne forsvinder ikke de bliver bare puttes i en anden mappe. Skal der virkelig slettes er metoden åbenbart stadig #6
Avatar billede kjeldsted Novice
24. juni 2012 - 01:35 #22
Hvilken applikation forsøger du at slette? De der ligger på iPaden fra forhånd kan IKKE fjernes, som det tidligere er nævnt.
Avatar billede oppes Seniormester
24. juni 2012 - 10:12 #23
Det er ikke nogen af dem. Det er bare et spil somj
Jeg ikke spiller mere.
Avatar billede kjeldsted Novice
24. juni 2012 - 11:33 #24
Genstart iPaden, eller slet spillet via. iTunes. (altså på computeren)
Avatar billede Slettet bruger
24. juni 2012 - 12:43 #25
Jeg hopper af overvågning af spørgsmålet.
Avatar billede deadman Nybegynder
24. juni 2012 - 14:03 #26
Nu har du fået de muligheder der er.
Afprøv dem, og vend tilbage med status.
Avatar billede deadman Nybegynder
03. juli 2012 - 21:26 #27
Hvad så?
Avatar billede oppes Seniormester
08. juli 2012 - 01:28 #28
Tak for interesse, er ikke Funny ud andet en kopieret alt på komputeren så fik jeg slettet ApS.
Avatar billede oppes Seniormester
08. juli 2012 - 18:33 #29
Sku stå fundet
Avatar billede MorteniOrden Nybegynder
10. januar 2013 - 20:00 #30
Hej -jeg have samme problem. Det er fordi dine Apps er beskyttet. Hvis du ændrer i beskyttelsen så kommer kryds og det hele virker som de andre beskriver. Gå i indstillinger-->Generelt-->Begrænsninger--> og aktiver Sletning af programmer.