Avatar billede Kalle-1985 Nybegynder
23. juni 2012 - 17:03 Der er 1 kommentar

Skype gør Windows 7 eller Nettet Langsomt?

Ja først vil jeg gerne undskylde hvis jeg måske har valgt en forkert kategori
Eller noget, er ny her men jeg håber i vil bære over med mig.

Jeg har en veninde som har en sprit ny maskine med Windows 7. Maskinen køre super
Men så snart man installere Skype og vil til at bruge det køre alt pludselig enormt langsomt,
Jeg ved godt at Skype nogen gange tager pusten fra svage overfyldte maskiner, men det synes altså på ingen måde at være tilfældet her. Selv har jeg til arbejdsbrug en lille Billig og efter hånden meget Gammel MSI U100 Som køre skype uden problemer mit spørgsmål er derfor hvad pokker kan det være som Gør min venindes helt nye og betydeligt kraftigere maskine så langsom

På forhånd tak for hjælpen
Avatar billede claes57 Ekspert
23. juni 2012 - 17:52 #1
'alt' er ved andre programmer der skal på nettet - eller er det også stifinder og windows menuer?