Avatar billede Jackielarsen Nybegynder
22. juni 2012 - 09:17 Der er 16 kommentarer

Spil vil ikke loade

Jeg har pludselig fået problemer med at spille nògle spil på facebook. Nogle vil ikke loade færdig, stopper ved ca. 99%, andre viser bare blank skærm.. Hjælp.. :-D
Avatar billede pstidsen Novice
22. juni 2012 - 09:49 #1
Prøv i en anden browser.

Rens med programmet CLeaner.
Avatar billede pstidsen Novice
22. juni 2012 - 09:50 #2
Avatar billede Jackielarsen Nybegynder
22. juni 2012 - 10:05 #3
Har prøvet både med explorer og google. Kan det være et firewall der blokerer (eller noget andet blokeringsværk)og hvis,- hvordan fjerner jeg så blokeringen? Det er kun nogle enkelte spil jeg ikke kan..Og som jeg har kunne spille før..
Avatar billede Slettet bruger
22. juni 2012 - 10:05 #4
kunne det ikke være din flash player der skal opdateres

www.adobe.dk  download flash player
Avatar billede Jackielarsen Nybegynder
22. juni 2012 - 10:38 #5
Har prøvet flash player :-D
Avatar billede Slettet bruger
22. juni 2012 - 11:05 #6
man opretter spørgsmål som kommentar
man svarer med kommentar

SVAR ER KUN TIL LUKNING AF SPØRGSMÅL

hvis du ikke opnår noget lægger du et svar som du allerede har gjort og accepterer
er det en anden beder du vedkommende lægge et svar du accepterer
foroven kan du trykke på FAQ
derinde står vores regler om dit og dat
nok om det

nulstil din browser
internet indstillinger
avancereret nulstil

m.v.h
Avatar billede Jackielarsen Nybegynder
22. juni 2012 - 11:13 #7
okay okay. hvordan nulstiller jeg min browser?
Avatar billede Slettet bruger
22. juni 2012 - 11:32 #8
du skal bruge kommentar når du skriver herinde ok
det foregår bare ved at flytte markering lige over det jeg skriver her

start browser op
i øverste højre hjørne
funktioner
internet indstillinger
avanceret
nulstil

sådan her gøres det

http://www.gratisimage.dk/image-CD1C_4FE43B76.jpg

m.v.h
Avatar billede Jackielarsen Nybegynder
22. juni 2012 - 11:56 #9
Tak for hjælpen. Dig kan jeg li`.. :-D
Avatar billede Jackielarsen Nybegynder
22. juni 2012 - 12:03 #10
Desværre har det heller ikke hjulpet at nulstille browser. Spillet stopper med at loade lige inden de sidste elementer er med..
Avatar billede Jackielarsen Nybegynder
22. juni 2012 - 12:19 #11
Sjovt. Nu kan jeg komme ind i det spil der kun ville loade 98% efter jeg afinstallerede McAfee. Men andre har stadig blank skærm..
Avatar billede Slettet bruger
22. juni 2012 - 12:59 #12
et gæt
har du denne her inde men som skrevet ved ikke om det hjælper

http://get.adobe.com/shockwave/

husk altid at fjerendiv markeringer til toolbar og andet skrammel de vil forsøge at lokke os på og det gælder også crome

den kan nogen gange være nyttig at have inde ved online spil ?????

m.v.h
Avatar billede Jackielarsen Nybegynder
22. juni 2012 - 16:29 #13
Jeg har downloadet adobe flash player, slettet toolbar, prøvet at fjerne enhver blokering (også af pop op vinduer)jeg har kunne finde ud af, nul stillet min browser, slået Smart Schreen filter fra (ved ikke hvilken betydning det har..)Slettet alle mulige og umulige programmer, i håb om at det var dem der blokerede, eller modarbejdede hinanden.....  Og lige meget hjælper det alt sammen.. :-((
Avatar billede Slettet bruger
22. juni 2012 - 16:37 #14
nu er jeg ude i rent gætteri
men selvfølgelig det er det der er det svære ved fjern support

http://support.microsoft.com/fixit/

men se under populære løsninger - spillespil,musik eller lyde og så videre

det kan være andet men hvis deres værktøj ikke kan finde den så må det være noget helt andet der er galt

m.v.h
Avatar billede pstidsen Novice
22. juni 2012 - 17:01 #15
Er det hele korrekt her: http://kundeservice.tdc.dk/testcenter/ ?
Avatar billede Jackielarsen Nybegynder
24. juni 2012 - 02:43 #16
Tak for hjælpen. Det ser umiddelbart ud som om det er windows media player, der er problemer med. Så det prøver jeg at arbejde videre med. ;-D