Avatar billede chrisolras Nybegynder
22. juni 2012 - 09:09 Der er 9 kommentarer

E-Handel

Jeg har et problem, når jeg vil handle på en bestemt side (Barebiligst.dk)(skydelåger) jeg handler meget på nettet, men på denne side kan jeg kun komme til sidste trin hvor jeg skal lægge skydelågerne i kurven for at beregne prisen.
I firmaet siger de de for masser af ordre og vi har også sammen prøvet på deres pc,er, ingen problemer og på vores egen bærebar er der heller ingen problemer, men jeg er helt uforstående over for at jeg ikke kan gøre det på vores stationær, den køre XP og har Kaspersky Security på.

Er der nogen som har een ide om hvad der kan være problemet ?
Avatar billede pstidsen Novice
22. juni 2012 - 09:41 #1
Hvad sker der når du trykker køb? Husker du at lave prioverslag på fragten?

Prøv i en anden browser!
Avatar billede chrisolras Nybegynder
22. juni 2012 - 10:00 #2
Der sker intet, men på dette tidspunkt i denne shop skal man bare lægge varen i kurven, bla. for at få beregnet den nøjagtige pris, da det er individuelle mål man bestiller i, og fragten har på dette tidspunkt slet ikke været på tale.
Avatar billede pstidsen Novice
22. juni 2012 - 10:15 #3
Kan du ikke lige tage et skærmbilled af hvor det går galt?

Hvilken browser bruger du og prøv en anden.
Avatar billede chrisolras Nybegynder
22. juni 2012 - 10:28 #4
Jeg bruger explorer og den ligger også på den bærebar og den kan jo godt gennemføre det, så jeg tror ikke det er det der er problemet.

Prøver at tage et skærmbilled senere, skal køre nu.
Avatar billede pstidsen Novice
22. juni 2012 - 10:31 #5
Da den stationære kører XP og den bærbare kører måske Windows 7? Hvis det er rigtigt så har Windows 7 jo nok en nyere version af IE..
Avatar billede chrisolras Nybegynder
22. juni 2012 - 16:22 #6
Den bærebar køre Vista, men jeg har aldrig haft problemer med at handle i nogen af de mange shops jeg har handlet i, måske er denne lidt anderledes, fordi man skal foretage en masse valg,
men her er et link til hvor det går galt og det er som sagt hvor man skal lægge i kurv for at få beregnet en endelig pris, alle de foregående valg er der ingen problemer i.

http://www.barebilligst.dk/konfigurator/start/gemindretning
Avatar billede pstidsen Novice
22. juni 2012 - 17:03 #7
Har den bærbare Windows 7 ??? Er den fra XP opdateret med opdateringer? Jeg mistænker lidt at det dit problem skyldes er at den browser du bruger ikke understøtter den teknologi der bruges på hjemmesiden (har ikke lige tjekket om der bliver brugt noget speciel programmering).

Prøv lige med Google Chrome: https://www.google.com/chrome/thankyou.html?hl=da&oneclickinstalled=
Avatar billede chrisolras Nybegynder
22. juni 2012 - 18:20 #8
Nej, som jeg skriver køre den bærebar med Vista - og min XP er fuldt opdateret, det sker helt automatisk
Avatar billede pstidsen Novice
22. juni 2012 - 18:51 #9
Prøv i Google Chrome!