Avatar billede fred315b Nybegynder
20. juni 2012 - 10:52 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvilken bærbar passer til mine behov?

Hey
Min gamle acer bærbar har efter 4 års tro tjeneste brudt sammen. Så nu leder jeg efter en værdig erstatning.
Mine krav:
-Skal kunne køre Counter Strike Source med mindst 500 fps (på low setts) så jeg kan fortsætte source på et højt konkurrerende niveau.
-Skal helst kunne køre CS:GO med mindst 200 fps.
-Skal kunne klare at køre alle AE produkter og evt. Sony Vegas
-Den skal være en fornøjelse at skrive på.

Jeg vil bruge bærbaren til både generalt brug samt. til at studere på.
Jeg vil helst fortrække en 15,x' skærm men er åbne for andre forslag.

Mit budget ligger på ca. 5000-6500 DKR

Kunne de her evt. klare kravene?
1#
http://www.lenovo.com/products/us/laptop/ideapad/y-series/y580/
2#
http://www.medion.com/gb/electronics/prod/MEDION%C2%AE+ERAZER%C2%AE+X6819+15.6%22+Laptop+(MD97908)/30013138A1

Tak på forhånd
Avatar billede fred315b Nybegynder
20. juni 2012 - 10:55 #1
hvis 2# linket ikke virker så er der et andet her
http://tinyurl.com/csykjzc
Avatar billede pstidsen Novice
20. juni 2012 - 12:07 #2
Avatar billede pstidsen Novice
20. juni 2012 - 12:09 #3
Den fra Medion er bedst.
Avatar billede fred315b Nybegynder
20. juni 2012 - 12:47 #4
Min bror sørger for der ikke bliver nogen told og moms :)
Avatar billede pstidsen Novice
20. juni 2012 - 16:52 #5
Selvom den fra Medion er bedre specifikationsmæssigt, ville jeg vælge den fra Lenovo. Jeg kan bare ikke tage Medion seriøst, når de sælger computere i Aldi og mærket er også berygtet for deres plastikcomputere af lav kvalitet. Opgrader evt. Lenovoen til 660M.

Man kan ikke få det billigere i Danmark og kender ikke rigtig nogle sider i USA.

PS: Hvilke spil skal du spille?
Avatar billede pstidsen Novice
20. juni 2012 - 20:19 #6
Hov du har skrevet hvilke spil det drejer sig om... Den fra Lenovo er fin!
Avatar billede fred315b Nybegynder
01. juli 2012 - 19:59 #7
....