Avatar billede blue_sea Nybegynder
20. juni 2012 - 00:05 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Funktion til sletning af hotmail konto ikke tilgængelig

Jeg har i flere dage ville slette en hotmail konto. Men hver gang jeg (under Konto) klikker på 'Luk kontoen', får jeg beskeden: "Der er et midlertidigt problem med tjenesten. Prøv igen. Prøv igen senere, hvis du får denne meddelelse igen."

Jeg kan rigtig nok ikke få øje på logikken i at det ikke skulle være ens for alle. Men vil alligevel blive glad hvis der er et par stykker som vil fortælle mig om det samme sker for jer.

Til dem der ikke ved det: Du lukker ikke din konto ved at klikke på 'Luk kontoen'. Der er flere trin...
Avatar billede blue_sea Nybegynder
20. juni 2012 - 14:54 #1
??

Come on... Det er nemt tjente point.
Avatar billede blue_sea Nybegynder
20. juni 2012 - 20:28 #2
Forstår ikke hvorfor der ikke er nogen som vil hjælpe med dette??
Avatar billede blue_sea Nybegynder
21. juni 2012 - 19:29 #3
Det er virkelig enerverende at vente på så lidt . :(
Avatar billede blue_sea Nybegynder
22. juni 2012 - 00:01 #4
Fint - rend mig i r*ven!