Avatar billede bmhaj Praktikant
19. juni 2012 - 13:20 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

MaxLocksPerFile

jeg har en database som fejler 'MaxLocksPerFile' skal øges - hvor fanden gør man det?
Avatar billede terry Ekspert
19. juni 2012 - 18:27 #1
Avatar billede fogh Nybegynder
21. juni 2012 - 12:41 #2
Hej Kenneth,
Som vi talte om er problemet her ikke "MaxLocksPerFile", men det faktumat din kilde .txt fil er blevet ødelagt og omstruktureret til ukendelighed.
Men terry's svar ville løse problemet ellers ;O)
/ Thomas
Avatar billede terry Ekspert
21. juni 2012 - 18:47 #3
"Som vi talte om er problemet ..."?
where, I see no threads
Avatar billede fogh Nybegynder
22. juni 2012 - 00:37 #4
Hej Terry,
Nej, sorry - han ringede til mig den anden dag omkring dette,
jeg anede ikke der var en tråd!
Jeg har også prøvet at hæve værdierne i reg-databasen, men det hjalp ikke. Jeg fastslog at det er der fil han importeres der er ændret væsentligt og derfor opstår problemet med "MaxLocksPerFile". Når kildefilen genereres korrekt virker det hele igen.

Jeg var så herinde og kunne lige genkende fejlmeddelelsen og ville egentlig bare opfordre til at lukke tråden.
Du er velkommen til at hjælpe videre, men problemet er sikkert løst ved at generere en korrekt kildefil.
Undskyld igen. mvh Thomas
Avatar billede terry Ekspert
22. juni 2012 - 09:41 #5
Thanks for your input Thomas, all we need now is for Kenneth to respond.
Avatar billede bmhaj Praktikant
27. juni 2012 - 08:43 #6
Thanks for your input.

The problem turn out to be a different one. I take a pdf and convert it to txt and from there into access. All done in access. But with an update of Adobe coursed the problem.
Avatar billede terry Ekspert
27. juni 2012 - 20:05 #7
thanks Thomas, nice to hear you solve the issue