Avatar billede MilleN Nybegynder
19. juni 2012 - 11:33 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Computer hopper af internettet...

Hej

Jeg er ny her på siden, så bær over med "begynderfejl". :)

Jeg har en HP G62-a32SO computer med Win7 installeret på den. Desværre har den det problem at den "hopper af nettet" hele tiden. - Og så dog... Min dropbox synkroniserer uden problemer, og flashprogrammer kører også fint via nettet, men jeg kan ikke "surfe" på almindelige hjemmesider/bruge facebook/tjekke mail medmindre jeg hele tiden deaktiverer og aktiverer den trådløse enhed på min computer. Det gælder både i chrome (som jeg normalt bruger) og IE.

Jeg har opdateret driver
Jeg har scannet for virus

Jeg kan ikke rigtig finde nogle fejl.

Min kærestes computer, en ældre HP med WinXP kører uden problemer overhovedet via vores trådløse internet.

Problemet er opstået efter computeren har været til reparation hos Bilka. :( Er der nogen gode forslag til hvad problemet kan skyldes?

På forhånd rigtig mange tak for hjælpen. :)

- MilleN
Avatar billede cyberspace Nybegynder
19. juni 2012 - 14:31 #1
Blot en tanke måske et defekt trådløst netkort

har du evt. prøvet at tilslutte med netkabel

for kører den stabilt med netkabel så er der nok noget med netkortet.

man kunne også prøve at afinstallere det trådløse genstarte og så prøve at geninstallere det
Avatar billede MilleN Nybegynder
08. november 2012 - 08:45 #2
Problemet har af en eller anden grund løst sig selv med tiden.