Avatar billede Birgitte_AABC Nybegynder
18. juni 2012 - 11:10 Der er 1 kommentar og
1 løsning

C5 generelt problem med print efter netværksfejl

Vores c5 er installeret på en server og ikke lokalt på C-drevet.
I en periode har vi har prolemer med vores netværk, uden at det som sådan er c5 selv, det har været galt med.
Vi tror at kapacitetsproblem kombineret med IP-adresse fejl nu har gjort, at vi slet ikke kan printe fra C5 længere. Når vi beder om et print, hvad enten dette er en kasserapport eller en fakturagenprint, så går c5 helt ned med en windows-fejl.
Og nu er det uholdbart.
Er der nogen derude, som har en ide til, hvad vi kan gøre?
Mvh
Birgitte


P.S. Programmet er version 3.0
Avatar billede mariaf Juniormester
18. juni 2012 - 18:54 #1
Er jeres server en nyere maskine, f.eks. 64 bit i stedet for 32? Eller har I fået nye pc'ere med windows 7?

Version 3.0 er jo 8-9 år gammel, så det er på tide med en opdatering, og under alle omstændigheder skal I være opmærksomme på at den ikke kan køre på en 64-bit maskine.
Avatar billede Birgitte_AABC Nybegynder
20. juni 2012 - 15:28 #2
Det viste sig efter mange forsøg, at være printeren i opsætningen, som var blevet til mærkelige tegn og gerninger.

Ved at oprette en ny printer i C5, så kom jeg igennem.
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester