Avatar billede hermann1 Nybegynder
17. juni 2012 - 14:09 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Jeg kan ikke komme ind på min Internet Explorer 9 mere og kan ikke afinstallere den.

Jeg kan ikke komme ind på min Internet Explorer 9 mere, den får slet ikke fat i nettet. Google Crome og Mozilla Firefox kører. Der er visse programmer der kun godtager Internet Explorer, derfor vil jeg gerne installerer den igen.
Jeg vil prøve at geninstallerer Internet Explorer 9, men kan ikke slette den via kontrolpanel, den vises ikke.
Hvis jeg går ind via C drevet og programmer eller programmer (x86) kan jeg ikke slette Internet Explorer 9, der da den siger jeg skal ha administrator rettigheder, det mener jeg jeg har.
Hvis jeg prøver at downloade Internet Explorer 9 fra nettet og installerer, siger den at det kan den ikke, dd der ligger en nyere version  på PC'en.
Jeg kører Microsoft Windows 7 Home Premium, Version 6.1.7601 Service Pack 1 Build 7601. Samsung Model E4A/300ESA/300E7A, Systemtype x64-based PC.

Hvordan får jeg slettet Internet Explorer 9, så jeg kan geninstallerer, da det er umuligt at få forbindelse til nettet på den der ligger på PC'en???
Avatar billede vejmand Juniormester
17. juni 2012 - 14:59 #1
Ie9 burde ligge som en opdatering i kontrolpanel, ikke som et program. Gør den ikke det?
Avatar billede hermann1 Nybegynder
17. juni 2012 - 15:06 #2
Nej.
Avatar billede Wally1973 Praktikant
17. juni 2012 - 15:07 #3
I kontrol panelet har du en Internet Indstillinger, som er IE's indstillingsmenu.
Start den op og find knappen til nulstil.
Mener den er på Avanceret fanebladet.
Avatar billede vejmand Juniormester
17. juni 2012 - 15:12 #4
Måske du kan bruge dette: http://support.microsoft.com/kb/2579295
Avatar billede vejmand Juniormester
17. juni 2012 - 15:15 #5
PS: Husk at sende egne indlæg som Kommentar og ikke som Svar.
Svar er til pointgivning, som tak for hjælpen.....
17. juni 2012 - 15:48 #6

PS: IE er fin nok, hvis man 'behandler' den ordentlig. Her er lidt tips:

IE - Funktioner - Administerer Tilføjelsesprogrammer ->
Værktøjslinier og udvidelser:
Deaktiver de fleste elementer der.

IE - Funktioner - Administerer Tilføjelsesprogrammer ->
Søgemaskiner:
Hvis der står noget med Bing, Yahoo, Live, Msn, ...
så [Fjern] dem
Nederst "Find flere Søgemaskiner" og find Google og sæt den til [Standard].

IE - Funktioner - Administerer Tilføjelsesprogrammer ->
Acceleratorer:
Fjern alle elementer der (hvis nogle ?)

---

IE - Funktioner - Internet Indstillinger ->
Fanen Advanceret:
[ ] Genbrug vinduer ved start af genveje
[X] Tøm mappen Temporary Internet Files, når browser lukkes

---

Afinstall diverse IE Toolbar som du alligevel ikke bruger direkte:
[LiveToolbar]
[MSNToolbar]
[YahooToolbar]
[ASKToolbar]
[DeamonToolbar]
[...]

---

Avatar billede hermann1 Nybegynder
18. juni 2012 - 00:18 #7
Det er lykkedes at få min allerede installerede Internet Explorer der fejlede til at virke igen. Jeg tog systemet helt ned et par gange og sad og nørklede med det og skrev www.google.dk mange gange.
Jeg beklager den unødvendige forstyrrelse af jer.

Hvordan kan jeg fordele point til jer 3, så i trods alt får lidt ud af ha´forsøgt at supporte mig. Tusind tak for indsatsen.
18. juni 2012 - 00:28 #8
Ping...
(Deles mellem flere ...)

Men check lige #6 alligevel ...