Avatar billede dbg Juniormester
17. juni 2012 - 09:30 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Problem med google crome

Jeg har installeret google crome på min computer for længe siden men her for nyligt lavede jeg en ny bruger på min computer så min kæreste også kunne bruge den.. problemmet er bare at på hendes bruger virker google crome ikke.. den åbner simpelthen ikke browseren (medmindre jeg åbner som administrator)

hvordan fikser jeg dette problem? er de virkeligt nødvendigt at installere en ekstre browser?
Avatar billede NCG Novice
17. juni 2012 - 09:57 #1
Avatar billede theincomlive Praktikant
19. juni 2012 - 18:54 #2
log ind som administrator konti
gå til
Kontrolpanel\Alle elementer i Kontrolpanel\Brugerkonti
vælg 1 eller 2 i næste sektion

-----------------------------------------------------------------
1)
rediger indstillinger for kontrol af brugerkonti
vælg ønsket sikkerhed
genstart computeren for at tage effekt...

-----------------------------------------------------------------
2)
vælge administrer en anden konto
klikke på konto
vælg skift kontotype og sætte den konto som administrator

-----------------------------------------------------------------

fordele og ulemper ved begge dele jeg bruger 2 da jeg kender min sikkerhed godt og hader 1 fordi jeg hele tiden bliver spurgt om forsæt eller annuller
Avatar billede dbg Juniormester
16. august 2012 - 18:38 #3
tak