Avatar billede mjs87 Nybegynder
15. juni 2012 - 21:41 Der er 3 kommentarer

Hotmail blokeret

Hej med jer,
håber der er en derude der kan hjælpe mig.

- jeg har glemt min kode til min hotmail account, og har nu prøvet så mange gange at den er blevet blokeret, hvad kan jeg gøre?
den spørger efter mit "sikkerheds svar" men det er så mange år siden jeg oprettede den, at jeg ikke længere kan huske det.

er der noget man kan gøre?
varme hilsner fra Marion
Avatar billede Slettet bruger
15. juni 2012 - 23:54 #1
hej har du ikke  din mail i et mail program Windows Live Essentials  ???

Hjælp til din Windows Live Hotmail konto

www.microsoft.com/danmark/sikkerhed/hotmail.aspx
Avatar billede theincomlive Praktikant
17. juni 2012 - 20:15 #2
hvis du bruger din messenger live instant messenger software,
så kan du forsøge lige så meget du vil at loge ind, uden den blokkere dig, hvis du har en ide om hvad dit nuværende password kan være...

ellers kender jeg ikke rigtig nogen løsning,
på dit problem...
Avatar billede theincomlive Praktikant
17. juni 2012 - 20:26 #3
og hvis man loger sjælden på sin hotmail account på længere en 180 dage var det vist? så lukker din konto skal det bare siges :(

sidst men ikke mindst hvis du har været så længe væk fra din konto kan det måske nok være en anden har oprettet en konto i det navn, og det er en anden's person konto som du er i færd med at prøve at loge ind på :(

men ellers vent 180dage og så opret dig igen med med det samme hvis du stadig er ejer af kontoen