Avatar billede cardinale Nybegynder
08. august 2001 - 16:02 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Pop up..!

Jeg ved ikke hvordan men på en eller anden måde er jeg begyndt at modtage Reklamer via Explorer som bare popper op midt i det hele. Megatrælst hvis man fx spiller cs.
Er der nogen der ved hvordan man kan blive det kvit. Altså reklamerne - ikke CS.
Avatar billede phr3ak Nybegynder
08. august 2001 - 16:05 #1
Hej Cardinale!

Du skal nok \"formatere\" din computer, hvis du ikke ved hvor fejlen er. Det er lidt svært at skaffe sig en med noget, man ikke kender til!
Bare hvad jeg ville gøre...

// Phr3ak \\\\
Avatar billede cardinale Nybegynder
08. august 2001 - 16:07 #2
lol der Phr3ak. Håber ikke du er seriøs da..!
Avatar billede theleiflindholms Nybegynder
08. august 2001 - 16:10 #3
Du skal vel finde pop uppens sti altså i vhilken mappe den er gemt eller reinstallere explorer??? . Eller som jeg skrev før finde filens sti som pop upper og slette den!!!!

[)Kreller(]
Avatar billede ulle_h Nybegynder
08. august 2001 - 16:15 #4
Jeg har det samme problem, den ligger ikke på computerne, den henviser til 5-10 forskellige reklamer ialt. Jeg tror efterhånden heller ikke der er andet at gøre end at formatere.

Ulle
Avatar billede jimmynielsen Novice
08. august 2001 - 16:17 #5
brug stifinder til at slette alle filer i mappen c:\\windows\\temporary internet files\\ og alle undermapperne i c:\\windows\\temporary internet files\\Content.IE5\\ (kan IKKE gøres i \'denne computer\' - det SKAL gøres i stifinder (højreklik på windows-mappen og vælg stifinder (punkt 2)))
Avatar billede bastian1989 Nybegynder
08. august 2001 - 16:33 #6
Kommer reklamerne et sted fra hardisken eller et sted fra internettet?

Hvis de kommer fra internettet så prøv zonealarm eller lignende program.

/\\bastian1989/\\
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
08. august 2001 - 17:05 #7
de reklamer du ser bliver åbnet fra et ie vindue uden titel som du sikkert har liggende i menu linjen, det \"skjulte vindue\" er blevet åbnet fra fx en warez side du har været inde under, og det er det som åbnet reklame sider med et vist ´mellem rum

Avatar billede cardinale Nybegynder
09. august 2001 - 09:44 #8
Problemet er at jeg slet ikke har åbnet IE. Måske man bare skulle smide den ud af vinduet og købe en playstation. Ej den kan man jo ikke spille cs på, så det dutter ikke.
Avatar billede cardinale Nybegynder
09. september 2001 - 16:09 #9
lol ville ikke acceptere bastian1989 - men what the hell.