Avatar billede holymace Nybegynder
14. juni 2012 - 17:03 Der er 4 kommentarer

Ny driver har gjort opløsningen upassende

Efter at have opdateret mit grafikkorts driver, har billedet på skærmen nærmest zoomet ud. Dvs. at der er sorte bjælker der har indskrænket skærmbilledets størrelse. Jeg har prøvet at justere det i højreklik på skrivebordet - skærmopløsning, men den største mulige indskrænker stadig skærmen. Dette er sket efter at have opdateret driveren via devicemanager.

Ville blive glad for en løsning :) - Holymace
Avatar billede kimtheman Novice
14. juni 2012 - 17:14 #1
er der ikke mulighed for at gøre indstillinger på selve skærmen? Hvis det som du siger ikke har med opløsningen at gøre.
Ellers prøv at se hvor mange Hertz skærmen kører i. Og om denne kan sættes op.
Avatar billede holymace Nybegynder
15. juni 2012 - 10:00 #2
Det er ikke problemet. Det er udelukkende driverens skyld. Er der en mulighed for at installere den gamle driver igen?
Avatar billede jenscarlo Juniormester
15. juni 2012 - 20:16 #3
Lav en systemgendannelse til før problemet opstod.
Avatar billede kimtheman Novice
15. juni 2012 - 21:36 #4
Tja det kræver jo så du kender versionen på den gamle driver.