Avatar billede christian__hansen Nybegynder
14. juni 2012 - 15:29 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Flytte sendt mail til anden postkasses sendt post

Hej håber en derude kan hjælpe her!

Hvis jeg har min egen postkasse i min outlook som vi f.eks kalder post 1.

Hvis jeg så har tilføjet en anden postkasse som vi kan kalde post 2.

Hvis jeg så sender en mail på vegne af "post 2" så lander den sendte mail i min sendt post (post 1 sendtes post)

Hvordan gør jeg så den kommer ned i sendt post i post 2?
Har prøvet at oprette en regel hvor den tager ord og tekst og emner med som indeholder "post 2" da den jo skriver sendt på vegne af post 2 når man sender en mail. Men uden held. :(

Og ja jeg kan gøre det manuelt men er der ikke en nemmere måde så den gør det automatisk?

Outlook 2007
Avatar billede ptj_11 Forsker
14. juni 2012 - 15:59 #1
Har du husket at benytte den tomme regel under "Ny Regel/Undersøg meddelelser, når de er sendt"?
/ptj_11
Avatar billede christian__hansen Nybegynder
15. juni 2012 - 07:48 #2
Ja det er prøvet, stadig uden held.
Avatar billede christian__hansen Nybegynder
15. juni 2012 - 07:48 #3
Andre forslag? :)
Avatar billede christian__hansen Nybegynder
26. juni 2012 - 08:41 #4
Lukket
Avatar billede ptj_11 Forsker
26. juni 2012 - 09:42 #5
Prøv at slette reglen, og opret den så igen fra bunden.
/ptj_11
Avatar billede christian__hansen Nybegynder
26. juni 2012 - 10:08 #6
Har fundet løning. :)
Avatar billede ptj_11 Forsker
26. juni 2012 - 15:18 #7
Og hvad var den så?
/ptj_11
Avatar billede christian__hansen Nybegynder
26. juni 2012 - 15:21 #8
Installere Office 2010 i stedet og så kan man tilføje en anden konto til exchange. Og så sende fra den anden konto så lander den i sendt post.

Mvh. Christan
Avatar billede ptj_11 Forsker
27. juni 2012 - 12:32 #9
OK.
/ptj_11