Avatar billede rasmustd Nybegynder
14. juni 2012 - 12:42 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Word rykker automatisk ind på siden

Hej, når jeg skriver i word rykker den selv skriften ind, det gør den når jeg vælger mine standat typer eller bare opretter et nyt doc.

i kan se hvad jeg mener på dette billede jeg har taget. normalt er den ved 0, men den rykker det hele tiden ind til det i kan se i toppen med den røde ring om.

http://sdrv.ms/KIAEfj

og det er en orginal version.

Hilsen Rasmus
Avatar billede pstidsen Novice
14. juni 2012 - 12:46 #1
Ryk den tilbage igen?

Ellers prøv at omdøbe skabelonen, så der automatisk laves en ny.
Avatar billede rasmustd Nybegynder
14. juli 2012 - 00:53 #2
Tak
Avatar billede rasmustd Nybegynder
14. juli 2012 - 00:55 #3
Du skal ha point, hvordan gør jeg
Avatar billede pstidsen Novice
14. juli 2012 - 10:10 #4
Svar til acceptering.