Avatar billede tetra88 Nybegynder
14. juni 2012 - 12:09 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke finde bluetooth på min computer

Hej. Jeg har en relativ ny computer som jeg ved har bluetooth. Under indstillinger for hardware under kontrolpanel:system;device manager kan jeg se at der er installeret bluetooth, og at den er "aktiv"
Nu har jeg så købt en bluetooth højtaler som virker fint med min iphone men jeg vil også gerne bruge den fra min computer. Og så vidt jeg kan forstå burde jeg have en bluetooth icon i mit kontrolpanel - men det er der ikke? Ej heller kan jeg finde bluetooth under "my computer" eller under "netværk" Så jeg har ingen anelse om hvordan jeg får kontakt til bluetooth devices fra min computer? Nogen ideer?
Avatar billede 220661 Ekspert
14. juni 2012 - 12:14 #1
Er der en lille knap på tastaturet der aktiverer det?
Avatar billede claes57 Ekspert
14. juni 2012 - 12:33 #3
prøv lige at køre driver ind igen (med win7 er det denne)
http://goo.gl/7s3n1
Avatar billede milter Ekspert
14. juni 2012 - 13:00 #4
Avatar billede tetra88 Nybegynder
14. juni 2012 - 13:21 #5
Claes, tak for svar, det virker efter at have geninstalleret drivere. læg et svar.
Avatar billede claes57 Ekspert
14. juni 2012 - 13:30 #6
bare luk selv