Avatar billede nbnb Nybegynder
08. august 2001 - 15:26 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

varme

hejsa har jeg  en varm pc ?

systemet er en athlon 1333 når den står i bios er den 68 grader varm.

grunden til at jeg spørger er at min pc rimeligt tit fryser totalt, og jeg kan ikke rigtigt finde ud af hvorfor.

hvis den er for varm hvad kan jeg så gøre, jeg har en ret kraftig blæser som siger som en støvsuger eller lign.

Avatar billede tdaugaard Nybegynder
08. august 2001 - 15:28 #1
Smid den i en dybfryser og på det bedste ;o) *GG* Jeg er på cola og overtræt .. sorry *S*
Avatar billede zycho Nybegynder
08. august 2001 - 15:28 #2
Du skal klart have en anden køler! 68 er for MEGET! især når du siger at den tit fryser i Windows :-(

Avatar billede jimmynielsen Novice
08. august 2001 - 15:28 #3
68 grader er temmeligt meget - prøv at clocke den ned til f.eks 1000 og se om det hjælper - hvis det gør det, må du overveje om du vil \'nøjes\' med de 1000 eller sætte en ekstra/større køler i
Avatar billede zeromaster Nybegynder
08. august 2001 - 15:28 #4
Send den til repatition, det samme problem havde jeg, men så virkede den, da jeg fik den tilbage ;o)
Avatar billede zycho Nybegynder
08. august 2001 - 15:29 #5
Kig her:

http://www.eksperten.dk/spm/96422

Rimelig rellevant!
Avatar billede zeromaster Nybegynder
08. august 2001 - 15:29 #6
68 er for MEGET !
Avatar billede klatten Nybegynder
08. august 2001 - 15:32 #7
En køler der siger som en støvsuger er jo ikke et symbol på kvalitet. Er spec. på køler til at kunne klare en 1333Mhz?
Måske skulle du skifte kølepastaen og sikre at det hele sidder ordentlig, så varmen fra processoren kan blive trukket ud.
Avatar billede jasber Nybegynder
08. august 2001 - 15:52 #8
De her skulle lave nogle gode coolere - Siden er på tysk, men der er refs. til danske forhandlere

http://www.silverado.dk
Avatar billede bbs Nybegynder
08. august 2001 - 15:56 #9
http://www.tweakup.dk/guider/koelerguide/1.htm

Der kan du i hvert tilfælde hurtigt finde ud af hvilken køler du skal ha\'.

Gør det hurtigt, for din cpu dør hurtigt, når den er ved så høj en temp. Jeg ville max lade min cpu blive 55 grader ..

Dog svinger den ved de 52-53 grader.
Avatar billede zycho Nybegynder
08. august 2001 - 15:58 #10
bbs > Det link der er vel lidt for meget Copy Paste fra mit link.........W¤&#\"¤%\"#%#?=/¤I=\"¤#)%
Avatar billede phr3ak Nybegynder
08. august 2001 - 16:03 #11
68 grader?!
Det er faktisk ret meget for en PC, spiller du meget? det kan være det er fordi den er for meget tændt, (skete også med min gamle) *G*
Men du skal nok få en anden køler, en lidt kraftigere...!

// Phr3aK \\\\
Avatar billede husi Nybegynder
08. august 2001 - 16:42 #12
Køb en bilig køler hos din It-butik!

68 grader er for meget!
Avatar billede zycho Nybegynder
09. august 2001 - 13:57 #13
bbs > Det svar du gav der var copy paste fra mit og du fik pointsene. Ved godt det ikke er dig som afgjorde at du skulle få pointsene men kan du ikke lave et spm og give mig de 100 point som jeg rigtig skulle ha ?
Avatar billede bbs Nybegynder
09. august 2001 - 16:01 #14
zycho->
Helt ærlig!
Han accepterer mit svar, derfor er det mine points!
Og nej, det er ikke cut / paste fra dit link, jeg kiggede ikke engang på det link.
Jeg spurgte bare kim fra Tweakup, og han gav mig det link.
Avatar billede zycho Nybegynder
09. august 2001 - 16:21 #15
bbs > WAR fra nu af :D
Avatar billede bbs Nybegynder
09. august 2001 - 16:27 #16
Skal jeg tolke det som en trussel?
Avatar billede zycho Nybegynder
09. august 2001 - 16:46 #17
Var mest sagt for sjov. Tolk det som du vil :)