Avatar billede Game_over_Goofy Nybegynder
12. juni 2012 - 10:00 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Upgradering til mountain lion

Hejsa,

Jeg har en macbook pro med følgende :

Systemversion:    Mac OS X 10.6.8 (10K549)
Kernel-version:    Darwin 10.8.0

Kan jeg udenvidere bare upgradere til mountain lion når den kommer ?

På forhånd tak
Avatar billede KHHP Juniormester
12. juni 2012 - 11:15 #1
Det skal jeg ikke umiddelbart kunne sige, men eftersom processen foregår på samme måde med både Lion og Mountain Lion, så ville jeg mene at du kan opgradere direkte fra 10.6.8(Snow Leopard) til 10.8.0(Mountain Lion). Hvis dette ikke kan lade sig gøre, så vil det fremgå af infosiden i Mac App Store, at du skal have Mac OS X Lion 10.7x for at kunne opgradere.
Avatar billede KHHP Juniormester
12. juni 2012 - 11:21 #2
Lige en lille rettelse:
Mountain Lion koster 20 dollar og kræver Lion eller Snow Leopard (OS X v10.6.8 eller en nyere version), 2 GB hukommelse og 8 GB plads.

Kilde: http://www.computerworld.dk/art/217680/apple-praesentation-her-er-apples-nye-produkter?page=2[/i]
Så du kan opgradere direkte fra det du har nu.
Avatar billede Game_over_Goofy Nybegynder
12. juni 2012 - 11:44 #3
Perfekt - tak for hjælpen.

læg bar et svar :)
Avatar billede KHHP Juniormester
13. juni 2012 - 14:53 #4
Det får du her :)