Avatar billede line98 Nybegynder
12. juni 2012 - 09:21 Der er 1 kommentar og
1 løsning

image wiever/galleri hjæp

jeg har en hjemmeside med en upload form som uploader til en folder på serveren.mit problemer hvordan for jeg billederen i mappen til at blive vist på min billedside.
håber der en som kan hjælpe.
helst så simelt så muligt.
tusind mange tak påforhånd
Avatar billede olebole Juniormester
12. juni 2012 - 14:16 #1
<ole>

Det skal du bruge et serversprog til. Der ligger bunker på WWW, så du kunne prøve en Google søgning.

Ellers bør du lægge et svar i denne tråd - acceptere det - og åbne spørgsmålet under passende kategori, svarende til det sprog, du skriver, og som din server understøtter  =)

/mvh
</bole>
Avatar billede line98 Nybegynder
12. juni 2012 - 17:34 #2
ok det prøver jeg mange tak