Avatar billede cyberspace Nybegynder
08. august 2001 - 14:23 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Måske kunne nogen bruge min arbejdskraft. (support)

Jeg er en ung mand på 25, jeg er i jobtræning på Sygehus Fyn Faaborg/Sygehus Fyn (IT-Afdeling/brugerservice) udfører her følgende brugersupport, hotline, fejlfinding og proglemløsning på maskinel, netværk og applikationer, opsærning og klargøring af maskinel. herigennem kendskab til pc3270, Novell GroupWise samt corell pakken. Af Netværkssystem benyttes Novell5.0/5.1
Uddannelse: Informatikassistent, Windows NT/projektspecialist med 2 Mcp certificeringer (NT Workstation & Server)
Andre kundskaber: Indgående kendskab til Windows 95/98/NT
Kendskab til Microsoft office & Windows2000
Avatar billede cyberspace Nybegynder
08. august 2001 - 14:27 #1
Oplysninger om virksomheder hvor jeg evt. kunne prøve at sende en uopfordret ansøgning har også min interesse (gerne i det Fynske men ingen betingelse). jeg kan kontaktes på janpaustian@sol.dk
Avatar billede nz Nybegynder
08. august 2001 - 14:34 #2
hvis du er interesseret i at blive freelancer, kan du oprette en profil på www.freelancer.dk
Der har jeg selv fået en del henvendelser fra

nz
Avatar billede nz Nybegynder
08. august 2001 - 14:35 #3
prøv også denne:

ready2network
Nybrovej 251
DK-2800  Lyngby

Tlf.:      46 32 31 58
Mobil:  26 98 68 17
eFax:  0044 870-137-6357
E-mail: hbm@ready2network.com
Web:    www.ready2network.com

***************************************

ready2network formidler kontakter mellem arbejdsgivere og videns-freelancere. Freelance-specialisterne løser projektopgaver over Internettet. Specialisterne kalder vi netWorkers. Fordelen er en høj grad af fleksibilitet og besparelser i forhold til almindelige ansættelser. ready2network arbejder inden for bl.a. HR, IT, jura, tekster, oversættelser, marketing, analyse og virksomhedsrådgivning.

08. august 2001 - 16:45 #4
Avatar billede bjd Nybegynder
08. august 2001 - 17:36 #5
Vil lige lytte med.
Men ellers indlæg profil på de forskellige job-sider på Internettet, det kan sagtens give pote.
Desværre er det nok lidt sværere at finde noget på fyn, end sjælland.
(Bor selv i Fredericia).
08. august 2001 - 17:44 #6
Jeg havde ikke lige set, at det var på Fyn....! Men måske skal du flytte fra overkørsels øen....! :-)
Avatar billede bjd Nybegynder
08. august 2001 - 18:05 #7
Flemmingdahl: Det er ligesom i USA, de tænker heller ikke på at der findes noget der hedder Europa.
:o)
Avatar billede cyberspace Nybegynder
09. august 2001 - 09:56 #8
Flemmingdahl>> tak for de 3 joblinks. Desuden skrev jeg gerne i det fynske men ingen betingelse
09. august 2001 - 16:56 #9
I det fynske kunne du måske blive færdselsbetjendt indenfor fartkontrollen !!! :-)
Avatar billede cyberspace Nybegynder
21. august 2001 - 09:57 #10
Flemmingdahl>> jeg troede at eksperten kun var for seriøse folk, men åbenbart ikke - nå spøg til side.
Avatar billede cyberspace Nybegynder
27. august 2001 - 15:13 #11
Ummiddelbart har freelance ikke min interesse, men ligger nogen med et forslag, kan det da godt være at det kan bruges - hvem ved.
Avatar billede cyberspace Nybegynder
27. august 2001 - 15:14 #12
Er der ikke nogen der har nogle virksomhedsforslag?
Avatar billede cyberspace Nybegynder
31. august 2001 - 11:25 #13
Ligger gerne en stak point (60-100) oven i hvis der kommer nogle brugbare forslag
12. september 2001 - 11:31 #14
Der sker vist ikke mere...
Avatar billede cyberspace Nybegynder
14. september 2001 - 09:50 #15
Det tror jeg heller ikke
Avatar billede cyberspace Nybegynder
14. september 2001 - 09:50 #16
desværre ikk noget rigtigt brugbart
Avatar billede ukdtom Nybegynder
08. januar 2002 - 00:46 #17
Hvis Sjælland, så prøv uopfordret til Organisator A/S, som tit skal bruge Novell folk

http://www.organisator.dk