Avatar billede JonasHein Nybegynder
07. juni 2012 - 16:07 Der er 3 kommentarer

defekt skærm. må man åbne sin bærbare computer ude i siden af skærmen?

hej :-) jeg har en medion computer, men da jeg imorges tog ved min computers skærm ude i siden for at åbne den op, gik computerskærmen i stykker og blev hvid og sort forskellige steder. der er ingen knæk på selve ydersiden på computeren så det kan kun være noget inde i computerskærmen der er gået i stykker. Så jeg ville bare lige vide om det står sort på hvidt nogen steder at man IKKE må åbne sin bærbare computer ude i siden af skærmen
Avatar billede JonasHein Nybegynder
07. juni 2012 - 16:08 #1
evt. for at ´få pengene tilbage eller få den sendt tilbage og repereret for mig
Avatar billede Slettet bruger
07. juni 2012 - 17:13 #2
det må du godt MEN det er dit valg

Guide: Skift selv skærm på din bærbare

http://ing.dk/artikel/105650-guide-skift-selv-skaerm-paa-din-baerbare
Avatar billede chalde Seniormester
10. juni 2012 - 10:01 #3
Det står der ingen steder specifikt, lige som der heller ikke specifikt står at du ikke må hælde ananasjuice i usb-portene eller placere en skive ost i dvd-drevet.

Men derimod skal en computer naturligvis kunne holde til almindelig brug. Så hvis du har taget ved på en almindelig måde, uden at volde den, så vil jeg ikke mene den skal kunne gå i stykker.
Er den under 2 år gammel, kan du drage nytte af din reklamationsret. Er den over 2 år gammel er der intet at gøre.