Avatar billede Slettet bruger
07. juni 2012 - 12:08 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

STAIONÆR COMPUTER!

Jeg har et budget på 3500kr.

Ikke særlig meget, så derfor har jeg brug for jeres hjælp.

Jeg skal have en staionær computer som skal kunne klare..
Spil, uden lag feks. Minecraft & Mw3 .
Den skal have en del ram, og gerne en god processor, og SKAL have Windows 7 med i prisen.
Den skal kunne klarer en del af hvert som feks. Video redegeringen..
Og Meget gerne, Se flot ud, og seelf.. den skal bare være en meget billig gamer computer..
Den skal købes Fra Danmark..
Og meget gerne se fed ud,
Ved det et svært, fund... Men måske har du det rigtige .. til mig

MANGE TAK PÅ FORHÅND
Avatar billede detziaw Nybegynder
07. juni 2012 - 15:57 #1
Det må jo så være DBA, hol.dk, hwt.dk og lignende sider du søger. Der bliver i hvert fald solgt brugte computere konstant :-) Eller det er måske direkte link til en sælger du mener?
Avatar billede pstidsen Novice
08. juni 2012 - 01:25 #2
HVIS du skulle have noget nyt, så var det nok sådan noget her: http://www.fcomputer.dk/?show=system_show&sysid=3168

Men brugt er nok en bedre idé...
Avatar billede Slettet bruger
08. juni 2012 - 12:43 #3
Hm.. Oka :(
Avatar billede pstidsen Novice
08. juni 2012 - 13:41 #4
Du skal ikke selv lægge Svar. Det skal den/dem der har løst problemet. Hvis problemet er løst skal du bede dem der har løst det om at lægge et Svar som du bagefter accepterer.
Avatar billede Slettet bruger
08. juni 2012 - 15:04 #5
Nååårh.. Oka, Men så Pstiden.. vil du lægge svar tak :=)
Avatar billede pstidsen Novice
08. juni 2012 - 15:56 #6
Svar.