Avatar billede Maldir Nybegynder
05. juni 2012 - 22:33 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

hardware malfunction

Hej allesammen. det er for en af mine kammerater jeg skal spørge for.
han har en gammel dell computer og der købte han et nyt graffikkort til (gt 520) men nå han sætter det i
Og skal starye computeren op kommer den til load screen af windows også kommer der en blå skærm
lige inden han kommer ind i windows hvor der står hardware malfunction. men nå vi sætter kortet i en anden comuter fungere det fint. og hans computer kan godt starte op med onboard grafik. nogen der ved hvad det kan være hilsen søren
Avatar billede deadman Nybegynder
05. juni 2012 - 22:36 #1
1. tjek at PSU er min. 300 Watt.
Er den det, så gå videre til pkt. 2 ellers stop her og køb større PSU.
2. Start den op med onboard grafikkort, og slet driveren til det gamle grafikkort, og prøv igen.
Avatar billede Maldir Nybegynder
05. juni 2012 - 22:51 #2
Selvfølgelig hvorfor havde jeg ikke tænkt på det. der sidder kun 230 watt i._
Avatar billede deadman Nybegynder
05. juni 2012 - 23:09 #3
Så lukker vi her igen :)