Avatar billede megabody Nybegynder
04. juni 2012 - 19:09 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Grafik/skærmkort - kan man få et bedre til en HP laptop

Har HP G62 laptop i3 Core med 4 ram.
Der sidder et Intel Graphics Media Accelerator skærmkort i den - den kører ikke specielt godt
når man spiller online, så vil gerne høre om nogen ved om man selv kan sætte et bedre skærmkort
I den - i givet fald hvilket ?

På forhånd tak.
Avatar billede Slettet bruger
04. juni 2012 - 19:56 #1
Avatar billede megabody Nybegynder
04. juni 2012 - 20:08 #2
Tak for det, link inkl. - sender du svar så point ryger din vej
Avatar billede thov Forsker
05. juni 2012 - 00:03 #3
Har computeren et Expresscard slot kan grafikken godt 'opgraderes'.
http://www.techradar.com/news/computing-components/graphics-cards/how-to-make-an-external-laptop-graphics-adaptor-915616

Men det er dyrt og klodset.
Mindst 1000kr. for adapteren.
En separat strømforsyning i omegnen af 500kr.
Og sidst, men ikke mindst, et hurtigt grafikkort.

Og når hele scenariet er sat op, finder du ud af, at pengene hellere skulle have været brugt på en ny computer *G*
Avatar billede Slettet bruger
05. juni 2012 - 07:08 #4
hvis det er mig ok
Avatar billede megabody Nybegynder
06. juni 2012 - 10:44 #5
Hej Thov,

I hear u, I hear u - tak for det :-)