Avatar billede lauzibooy Nybegynder
04. juni 2012 - 13:24 Der er 3 kommentarer

HDMI tilslutning til Vista

hey Eksperter
jeg er rendt ind i det problem at min computer ikke viser billedet på TV'et når jeg tilslutter min computer med HDMI.
jeg har prøvet alt synes jeg så jeg kommer bønfaldende til jer kloge hoveder.
min computer er en Sony Vaio model PCG-813M med Vista på.
og fjernsynet er et Samsung
både computeren og Fjernsynet kan tilsyneladende godt identificere at de er koblet til med en HDMI tilslutning og det virker beklageligt med den anden bærbar jeg har hvor jeg har windows 7, jeg har prøvet at dublikere skærmene etc.

hjælp mig eksperter
Avatar billede 220661 Ekspert
04. juni 2012 - 16:24 #1
Prøv at se om denne video kan hjælpe dig:
http://www.youtube.com/watch?v=bvwQ0PPvJrw
Avatar billede 220661 Ekspert
04. juni 2012 - 16:25 #2
Kører desværre ikke Vista, så jeg håber du kan bruge linket.
Avatar billede Wally1973 Praktikant
05. juni 2012 - 09:46 #3
Din samsung manual har typisk en oversigt over hvilke opløsninger fjernsynet kan klare på de forskellige indgange.
Det gælder om at finde en som computeren, så også kan klare og benytte den.