Avatar billede doy Nybegynder
04. juni 2012 - 00:48 Der er 5 kommentarer

Oversigt

Hey Jeg håber virkelig nogen af jer kan hjælpe mig det fordi jeg bruger nemlig google chrome på min bærbar men forleden kom jeg til at slette mit oversigt de hjemmesider jeg har besøgt, men nu har jeg  brug for en hjemmeside som jeg havde været inde på men kan ikke huske hva den hedder hvordan kan jeg finde alle de sidder jeg har besøgt frem igen der må være en anden måde så jeg kan finde alle de hjemmeside som jeg har besøgt frem igen håber virkelig i kan hjælpe mig Mvh Doy :)
Avatar billede pstidsen Novice
04. juni 2012 - 20:23 #1
Hvis du tager harddisken ud kan du måske genskabe historikfilerne. Skynd dig at slukke computeren så der er mindst sandsynlighed for at filerne slettes.

Brug Recuva fra Piriform til at prøve at genskabe filerne.
Avatar billede doy Nybegynder
04. juni 2012 - 23:32 #2
tusind tak jeg prøver lige og sætte min harddisk i den anden bærbar og genskaber historikfilerne med den program som du har anbefalet du bare en stor helt hvis det lykkedes mig :D
Avatar billede pstidsen Novice
04. juni 2012 - 23:46 #3
Da du højest sandsynligt har brugt computeren nogle dage så bliver håbet mindre og mindre. Desværre :(

Hvis Recuva finder nogle filer så kig efter nogle der lå i samme mappe som Google Chrome.
Avatar billede doy Nybegynder
04. juni 2012 - 23:50 #4
jeg har brugt den nemlig et par gange men den side jeg leder efter eller oversigten som jeg har slettet det var i torsdags men skal nemlig over til min ven med begge bærbar også tager vi harddisken ud og genskaber filerne håber virkelig at hele oversigten kommer tilbage og jeg kan finde den hjemmeside jeg har slf brugt bærbaren men ik særlig meget efter det
Avatar billede pstidsen Novice
05. juni 2012 - 09:10 #5
Held og lykke! Husk at vende tilbage hertil :-)