Avatar billede cyberfish Nybegynder
03. juni 2012 - 19:12 Der er 3 kommentarer

Nyt Gfx kort

Jeg skal bruge et nyt grafik kort,men kan ikke finde ud af hvad jeg skal vælge.
Lige pt har jeg et 5870 ati 2 gb ram

Mit problem er at jeg har 3 gamle skærme med DVI stik og så bruger jeg 1 HDMI stik til mit tv samt 1 Display port udgang.

Derfor skal jeg bruge et nyt grafik kort med samme udgange til alle mine enheder.
Gerne med 3 gb ram

Jeg har har set på dette kort
http://www.proshop.dk/Grafikkort/MSI-R7970-Lightning-(3-GB)-2328653.html?utm_source=edbpriser&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricesite

som har følgende udgange:
DVI-I (Single-Link)
DVI-D (Single-Link)
4 x Mini DisplayPort
DisplayPort - with adapter
HDMI - with adapter

Er det muligt at bruge adapter fra de mini display porte til HDMO og alm displayport uden at jeg skal bruge adapter til DVI portene som jeg skal bruge til mine skærme.

Eller kan man få en adapter som laver dvi om til display mini display port ?
Sådan at mine gamle skærme passer i dem
Avatar billede cyberfish Nybegynder
04. juni 2012 - 17:07 #1
buump
Avatar billede cyberfish Nybegynder
04. juni 2012 - 19:55 #2
bump bump bump
Avatar billede cyberfish Nybegynder
30. november 2012 - 14:41 #3
erwgfrgrg