Avatar billede felixdk_1 Nybegynder
03. juni 2012 - 18:04 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Mine mapper er lige pludselig blevet skjult

Alle mapper på mine hardiske er lige pludselig blevet skjulte.
Med det røde !, jeg har valgt at vise skjulte filer og mapper i
indstillinger for mapper, når jeg vil fjerne skrivebeskyttelsen,
så er der et skraveret flueben i skjul, som jeg så ikke kan fjerne, har snart prøvet alt muligt, men håber der er en i forummet der kan hjælpe mig.
Jeg kører Win7 64 bit.

Jeg kan ikke se de skjulte mapper i stifinder, men jeg kan se dem i Totalcommander, som jeg normalt bruger.

Venlig hilsen
FelixDK_1
Avatar billede vejmand Juniormester
03. juni 2012 - 18:48 #1
Har du prøvet med en systemgendannelse?
Avatar billede felixdk_1 Nybegynder
03. juni 2012 - 19:03 #2
Hej Vejmand. Ja det er forsøgt, jeg skal lige sige at det er ikke
på mit c:drev, men på mine 2 andre harddiske, det er også snart 3.mdr. siden det skete, men jeg har bare først nu fået taget mig sammen til at søge hjælp, skal lige sige også, at det er en helt ny Win7 installaion.
Avatar billede felixdk_1 Nybegynder
18. juni 2012 - 08:43 #3
Da der tilsyneladende ikke er  nogen der kan hjælpe mig, vil jeg derfor lukke spørgsmølet, og ikke uddele nogen points.