Avatar billede ~kee~ Nybegynder
08. august 2001 - 13:09 Der er 36 kommentarer og
3 løsninger

Behold domæne i browser titellinje

Kan det virkelig være rigtigt.. at man ikke kan beholde domænenavnet i browserens titellinje... uden at bruge frameset???
Avatar billede ~kee~ Nybegynder
08. august 2001 - 13:10 #1
I skal ikke sige ja... det gider jeg ikke *griner*
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
08. august 2001 - 13:10 #2
What\'d I tell you ? *GGG*
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
08. august 2001 - 13:11 #3
JAAAA :o)
Avatar billede netsrac Praktikant
08. august 2001 - 13:11 #4
Ja framesæt er den eneste vej frem hvis du vil beholde domain navnet unden filenavne.

Men du kan jo bare bruge et framesæt med en frame på 0 pixel.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
08. august 2001 - 13:12 #5
netsrac:> prøvede at fortælle hende det .. men kvinder nu til dags *tsk tsk* *får slag for verbale denne her*
Avatar billede therkildsen Nybegynder
08. august 2001 - 13:12 #6
Den eneste løsning er at anvende frames. I øvrigt kan jeg slet ikke se fornuften i gøre det.
Avatar billede ~kee~ Nybegynder
08. august 2001 - 13:13 #7
Hvorfor hulen er der ingen der har \"opfundet\" det endnu...

netrac.. ja men.. ville gerne være foruden...
Avatar billede ~kee~ Nybegynder
08. august 2001 - 13:13 #8
netSrac

sorry
Avatar billede rfogh Nybegynder
08. august 2001 - 13:13 #9
Titellinien???
Mener du adresselinien?
Kan der ikke skrives til den med et javascript?
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
08. august 2001 - 13:13 #10
therkildsen:> ved subdomæne redirect services ...
Avatar billede ~kee~ Nybegynder
08. august 2001 - 13:14 #11
therkildsen
det er der måsje heller ikke.. jeg har bare nogle frygtelig mega lange stier på et site... det ser irriterende ud *griner*
Avatar billede netsrac Praktikant
08. august 2001 - 13:14 #12
Jo der kan godt skrives til adresse linjen med javascript, men så skifter siden altså også.
Avatar billede ~kee~ Nybegynder
08. august 2001 - 13:15 #13
rfogh
det HÅBEDE JEG... men alle siger nej :o( Og ja.. adresselinjen...
Avatar billede ~kee~ Nybegynder
08. august 2001 - 13:15 #14
tdaugaard
Også det ja...
Avatar billede ~kee~ Nybegynder
08. august 2001 - 13:16 #15
netsrac

forklar lige.. jeg mener.. selvfølgelig skifter siden når man klikker på et link.. det er jo det der er meninge.. *griner*
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
08. august 2001 - 13:18 #16
\"*får slag for verbale denne her*\" = *får verbale slag for denne her*

*LOL*
Avatar billede koep Nybegynder
08. august 2001 - 13:22 #17
Reelt set kan det godt laves hvis det er f.eks. et subdomain det skal laves på. MEN det kræver at den server der indeholder sitet du peger hen på er opsat til at det subdomæne hører til den side du peger på også kan det jo være lidt ligemeget!

Skal du pege hen på et vilkårligt site hvor du ikke kan ændre på serveren hvor sitet ligger er der ikke mulighed for andet end frames!
Avatar billede rfogh Nybegynder
08. august 2001 - 13:26 #18
Ellers kan du jo bruge php eller asp og poste til det hver gang :o)
<form method=post action=www.domæne.dk> o.s.v. :o)
Avatar billede koep Nybegynder
08. august 2001 - 13:28 #19
Er det til samme site kan du lave en * i DNS og lægge et script på dit hovedsite som redirecter til de rigtige sider

F.eks. ville man kunne lave 96392.eksperten.dk og ryge direkte til dette spørgsmål

Det kræver at din server understøtter det
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
08. august 2001 - 13:28 #20
rfogh:> hæ hæ ... F5 \"To show this page Internet Explorer needs to resubmit the data...\" .. NOOT ..
Avatar billede ~kee~ Nybegynder
08. august 2001 - 13:29 #21
Jeg er godt nok ikke meget for at gi mig.. *JEG VIL*

Må vel bide i tæppet og lave frames så... *suk*
Avatar billede ~kee~ Nybegynder
08. august 2001 - 13:30 #22
koep

Ja.. men det er slet slet ikke så kompliseret det skal være...
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
08. august 2001 - 13:31 #23
~kee~:> mjae .. du behøver nu ik ligefrem bide i dit tæppe ;o) Bare nøjes med frames *S*
Avatar billede rfogh Nybegynder
08. august 2001 - 13:33 #24
td>> Det var da en mulighed :o) hehe...
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
08. august 2001 - 13:34 #25
rfogh:> ja, men ikke en brugbar *GG*
Avatar billede ~kee~ Nybegynder
08. august 2001 - 13:38 #26
tdaugaard

KÆFT sagde hun...

ok... du får ret.... desværre.... :o(
Avatar billede rfogh Nybegynder
08. august 2001 - 13:38 #27
Nej, men det var heller ikke spørgsmålet... Det gik på om man kunne med andet end frames, og det kan man :o)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
08. august 2001 - 13:40 #28
~kee~:> Så nu vil du have jeg skal ADLYDE en kvinde ? hæ hæ .. better luck next time *GGG* J/K
rfogh:> *G* ja okay ...
Avatar billede ~kee~ Nybegynder
08. august 2001 - 13:43 #29
tdaugaard
hvem tror du at du narrer lige nu??? *griner*
Avatar billede ~kee~ Nybegynder
08. august 2001 - 13:46 #30
nå.. netsrac.. det blir din løsning jeg bruger... så du får flest p.. i andre må dele det resterende...

therkildsen... du får altså.. ingenting.. netsrac svarede før dig..

tak tror jeg... selvom jeg mugger lidt over tdaugaard fik ret IGEN!
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
08. august 2001 - 13:50 #31
~kee~:> I\'m _always_ right :P (\'cept when I\'m not ;o) ...)
Avatar billede ~kee~ Nybegynder
08. august 2001 - 13:50 #32
i resultat af at tdaugaard lige flår mig levende på icq.. vil jeg lige pointere at jeg vælger at bruge frames...

*tsk tsk*

*griner*
Avatar billede ~kee~ Nybegynder
08. august 2001 - 13:52 #33
tdaugaard
JA... og det \'cept sker faktisk ret tit efterhånden *griner*
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
08. august 2001 - 13:54 #34
~kee~:> bla bla.. ya don\'t know shit *GG* (wanna take this outside ? *GGGG*)
Avatar billede koep Nybegynder
08. august 2001 - 13:56 #35
Hvorfor får jeg point når jeg ingenting har lavet!
Avatar billede ~kee~ Nybegynder
08. august 2001 - 13:59 #36
koep

Fordi du kom med en forklaring jeg kunne bruge til noget..... men gi mig dem da endelig tilbage hvis du ikke vil ha dem :-þ
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
08. august 2001 - 14:01 #37
*framelder mig spm. for ik at ~kee~ skal få mig ud hvor jeg ik kan bunde .. plejer hun at være extremt (fucking)brilliant fremragende til :P*

*uuude*
Avatar billede ~kee~ Nybegynder
08. august 2001 - 14:03 #38
*ser uskyldig ud og er ude for i dag*
Avatar billede ~kee~ Nybegynder
08. august 2001 - 14:05 #39
koep
Don\'t even think about it.. keep\'m