Avatar billede carlhindsgaul Nybegynder
02. juni 2012 - 12:59 Der er 4 kommentarer

Microsoft Office One Note skifter sprog til engelsk automatisk?

Alle sprog-indstillinger i one note er sat til DANSK. Alle indstillinger i Windows er sat til DANSK, men alle danske ord i one note bliver vist med en rød streg under ordet, og vis jeg markere ordet og klikker *stavekontrol* viser den, at sproget er engelsk? Hvis jeg så skifter det til dansk igen, ændre det ikke standard indstillingerne, så de t betyder intet...
Avatar billede Wally1973 Praktikant
02. juni 2012 - 13:02 #1
Marker alt og sæt så sproget til dansk.
Er noget først skrevet med sproget engelsk som valgt, så er det skrevne markeret som engelsk.
Avatar billede carlhindsgaul Nybegynder
02. juni 2012 - 13:10 #2
hvordan præcis virker det? jeg markere det hele, men højre klik virke ikke, der er ingen sprog tab?
Avatar billede Wally1973 Praktikant
02. juni 2012 - 16:49 #3
Du markerer teksten og går til fanen gennemse og skifter sproget der.
Avatar billede carlhindsgaul Nybegynder
03. juni 2012 - 12:03 #4
ok, tak jeg ka ik gi dig ppoint?