Avatar billede daviid Nybegynder
02. juni 2012 - 01:59 Der er 11 kommentarer

strømsvigt - angående stationær coolermaster.

hej allesammen.
jeg har en coolermaster, og da jeg spillede på den, gik der en sikring i huset mens min computer var tændt. efter strømmen var gået i huset kunne min computer ikke tænde har prøvet nogle ting for at få den til at virke. HJÆLP MIG!!!.

hilsen daviid. :/
Avatar billede 220661 Ekspert
02. juni 2012 - 08:14 #1
Hej daviid og velkommen.
Mn kan godt være uheldig at hardware dør ved strømsvigt, og den afbrændte sikring kan jo også være svaret på hvorfor den døde.
Det kan tænkes din forsyning brændte af. Lugter din pc brændt?
Er der lys på bundkortet når strøm tilsluttes?
Test af forsyning:
http://www.youtube.com/watch?v=VXzrCr0RLm4
Avatar billede 220661 Ekspert
02. juni 2012 - 08:17 #2
Ps du behøver ikke udtage din psu for at lave testen.
Du skal blot tage den store ledning af på bundkortet, samt diske og drev. Monter en evt kabinet blæser under test.
02. juni 2012 - 09:14 #3
Velkommen til ...

Jeg kan godt forstå, at du som ny bruger har svært ved at finde rundt i dette forum.
Det er en dog god ting at vide, at denne kategori er beregnet til fejl og forslag ved brug af Eksperten.dk...
Derfor syntes jeg at du burde oprette dit spørgsmål under en anden mere passende kategori
www.eksperten.dk/spm/Generelt-IT/Andet/

www.eksperten.dk/faq#faq-2-2 ?
Passer denne beskrivelse på dit spørgsmål?:
- NB.: KUN spørgsmål "om" Eksperten i denne kategori. For at få et hurtigt og præcist svar, find den bedst egnede kategori !!!!

http://gratisupload.dk/vis_billede/63279/
http://gratisupload.dk/vis_billede/667708/

Til slut skal/bør du lige at lukke dette spørgsmål, ved selv at lægge et [svar] og efterfølgende sætte flueben i firkanten accepter og afgiv point til dig selv.

---

Hvorfor tager folk fejl ???

---
Avatar billede 220661 Ekspert
02. juni 2012 - 09:27 #4
#3 Nå ja det overså jeg da jeg lagde mine indlæg ind.

Og det er en fin guide du skriver
Dog kan jeg ikke forstå du vil neddøre den nye bruger med denne bemærkning:

Hvorfor tager folk fejl ???

Den linie havde jeg fjernet for at give en ny bruger en bedre velkomst.
02. juni 2012 - 09:44 #5
Ref #4: Det var også en fejl at den (copy/paste) kom med ...
Avatar billede 220661 Ekspert
02. juni 2012 - 09:48 #6
okay :-)
Avatar billede daviid Nybegynder
02. juni 2012 - 09:54 #7
okay :) ....
jeg har nok afering med computere men tror ikke jeg har så meget til at kunne skille den ad. men mange mange tak for hjælpen, fik vertifald en forklaring på det. taktak..
ps.. 1 sidste spørgsmål. når så den hardware eller sikring, skulle skiftes.
slette der så alt det jeg har liggende på min computer!!... men tak igen... :-)
Avatar billede daviid Nybegynder
02. juni 2012 - 09:55 #8
slettes*
Avatar billede 220661 Ekspert
02. juni 2012 - 10:00 #9
Hvis du har garanti på den bør man tage backup af diskan, inden du sender den til rep. Men kontakt lige din forhandler før du gør noget på din pc.
Når du skriver her næste gang, så skriv som svar, accepter svaret og tråd lukkes.
Avatar billede daviid Nybegynder
02. juni 2012 - 10:17 #10
okay:).. røv mangeeeeee tak.
Avatar billede 220661 Ekspert
02. juni 2012 - 10:22 #11
"røv" ikke forstået???
flyt prikken lige over indlægs boksen fra kommentar til svar og accepter svaret.