Avatar billede grevinden Nybegynder
08. august 2001 - 12:59 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Problemer med internetforbindelse pga. Adobe????

Jeg har to forskellige brugerprofiler på min maskine. Kun den ene har problemer med at internet fryser. Den eneste forskel på disse to brugerprofiler er at sidstnævnte har (næsten) samtlige Adobe-programmer installeret.

Kan Adobe være skyld i ovennævnte.

Har Stofanetforbindelse og de har kigget på maskinen, men kan ikke finde ud af hvor fejlen ligger.

Nogen bud??
Avatar billede vladimirr Nybegynder
08. august 2001 - 13:18 #1
Shit du må have mange penge hvis du har samtlige adobeprogrammer  !
Avatar billede grevinden Nybegynder
08. august 2001 - 13:24 #2
Bruger dem på mit arbejde og har fået en tilladelse til at installere dem på min maskine herhjemme.....*s*
Avatar billede grevinden Nybegynder
08. august 2001 - 13:26 #3
Mit brugernavn passer ikke til min pengepung!

Har du ellers nogen erfaring omkring mit problem?
Avatar billede vladimirr Nybegynder
08. august 2001 - 13:36 #4
Jeg kan kun sige at Adobes programmer ikke på nogen måde bør have noget med dit internet at gøre !
Er du sikker på at netværket er sat op som det skal for begge brugere ?

//Anders
Avatar billede grevinden Nybegynder
08. august 2001 - 13:41 #5
Det er måske forkert at sige, at der er 2 brugere. Da internettet blev installeret oprettede jeg én ekstra brugerprofil på grundlag af de eksisterende indstillinger. Jeg har ikke ændret på nogen indstillinger i den profil, kun installeret Adobe-programmerne.
Avatar billede vladimirr Nybegynder
08. august 2001 - 13:46 #6
prøv lige at løbe alle dine indstillinger igennem  !
Hvad for et operativsystem kører du med ?
Avatar billede grevinden Nybegynder
08. august 2001 - 13:49 #7
Ved fra mit arbejde, at hvis jeg skal printe noget ud som jeg har siddet og lavet i Adobe (vi har en RankXerox farvekopimaskine med opkobling til PC)så har jeg ikke lige så mange valgmuligheder som jeg har ved at bruge f.eks. Word. Altså vælge tosidet, sætvis, hæftning m.m.

Så i den forbindelse går Adobe jo så ind og bestemmer det hele, uden at vi kan ændre noget selv.
Avatar billede grevinden Nybegynder
08. august 2001 - 13:50 #8
Win 98
Avatar billede grevinden Nybegynder
08. august 2001 - 13:54 #9
Hvilke andre indstillinger skal jeg nævne?