Avatar billede pstidsen Novice
01. juni 2012 - 16:52 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Norton 360 blokerer tilslutning til NAS

Efter at have installeret Norton 360 er det ikke muligt at tilslutte til NAS'en. Jeg har rodet lidt i indstillingerne, men ikke fundet noget.
Avatar billede Arknold98 Nybegynder
01. juni 2012 - 21:45 #1
Hvis jeg var dig ville jeg slette Norton, fordi det blokere nærmest alt på din computer det er virkelig dårligt :D
Avatar billede pstidsen Novice
02. juni 2012 - 11:40 #2
Gider du besvare mit spørgsmål i stedet? Norton er det bedste (lad være med at spamme mit spørgsmål mere med den slags!!).
Avatar billede f-arn Guru
03. juni 2012 - 09:58 #3
Jeg kender ikke Norton 360, men hvis du er god til Engelsk - kan du prøve her.
Avatar billede pstidsen Novice
03. juni 2012 - 12:20 #4
f-arn tak. Smid Svar.
Avatar billede pstidsen Novice
03. juni 2012 - 18:58 #5
Er kommet i tvivl (eller rettere overbevist om det modsatte) om det er Nortons skyld. Spørgsmålet kører videre her: http://www.eksperten.dk/spm/963961
Avatar billede pstidsen Novice
05. juni 2012 - 16:08 #6
Problemet var at der på drevet var en sharet mappe med samme navn som brugeravnet på computeren.