Avatar billede Slettet bruger
31. maj 2012 - 19:49 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Printe ud fra en iPad

Hvordan printer man ud fra en iPad (3) ?
Jeg har en Brother printer som kører over min router.- Det kræver selvfølgelig at jeg, på min computer, har installeret en printer driver. Men hvad gør man på en iPad?
Avatar billede Slettet bruger
31. maj 2012 - 19:59 #1
Safari browser på iPadden kan ikke hente driveren.
Avatar billede Slettet bruger
31. maj 2012 - 20:39 #2
Trækker spørgsmålet. Har fundet ud af, at jeg bare kan sende en mail til min stationære computer og udskrive derfra.
Avatar billede Jonask95 Nybegynder
31. maj 2012 - 21:21 #3
Hvis du vil undgå at sende en mail til din stationære computer kan du lave et lille trick, hvis du har mod på det ;).

Du kan se en guide her:
http://jaxov.com/2010/11/how-to-enable-airprint-service-on-windows/

Husk at læse kommentarene, da man skal bruge et andet stykke kode til iOS 5.

Du kan også se en dansk guide, dog lavet til servere (ikke samme stykke kode):
http://serverguider.dk/airprint-windows-ipad/

Dette kræver dog at computeren hvor du installere Airprint, er tændt for at det virker.

Held og lykke
Avatar billede Slettet bruger
31. maj 2012 - 22:12 #4
Du skal have mange tak for linket, men det bliver ikke nødvendigt,
Forstår du, det er bare når jeg læser, så skriver jeg nogle ord eller begreber ind på iPadden, og dem vil jeg gerne bevare, for at huske dem. Andet er det såmænd ikke. Ingen store ting:)