Avatar billede mjansen Seniormester
31. maj 2012 - 13:32 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Lokal viderestilling af et domæne til anden webserver

Hej

Jeg har 2 centos server som bl.a. kører webserver styret af port valg.

Men har nu brug for at kunne forbinde til begge webservere via port 80.

Hvordan styrer jeg lige det ?
Avatar billede lassebm Nybegynder
31. maj 2012 - 13:57 #1
apache ?
Kig på mod_proxy, reverse.
Avatar billede mjansen Seniormester
31. maj 2012 - 14:09 #2
apache ja

Kigger lige lidt på det.
Avatar billede mjansen Seniormester
31. maj 2012 - 14:45 #3
Kan man få lidt mere hjælp, syntes ikke lige jeg kan finde hvad jeg skal bruge.

Min router er sat op til at alt hvad der kommer på port 80 går til server1

Nu vil jeg så gerne have at server1 sender alt hvad der har med andet-donæne.dk at gøre videre til server2.

Kan man sende et link?
Avatar billede mjansen Seniormester
31. maj 2012 - 21:13 #4
flytte tid.